jeg står og skal købe et domæne i norge, men er lige blevet gjort opmærksom på. at det kun kan lade sig gøre hvis jeg har et norsk registreret firma. Kan man ikke lige gøre noget smart der ?? |
Domæne i norge
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Jeg har ikke lige nogle link her, men lidt søgning på google vil give bonus :) Måske speednames.dk - ikke sikker? |
buydomains.dk, kan klare det for dig.. |
Hvis jeg nu kender et firma i NO kan jeg så ikke bare registrerer igennen dem, men med mig som ejer! |
Dato: 20-02-2007 14:35:49 Forfatter: OnlineBackup.dk Tak for jeres svar. Hvis jeg nu kender et firma i NO kan jeg så ikke bare registrerer igennen dem, men med mig som ejer! Du kan aldrig være ejeren af et NO domæne, hvermindre du har virksomhed der eller er statsborger. (det er sådan jeg har forstået reglerne) |
Du kan købe dit norske domænenavn hos bl.a. Speednames De har nemlig oprettet et selskab i Norge som foretager købet af domænet. Jeg tror nok at det er Speednames der ejer Domænet og du får så brugsretten til det. MVH Jon Hauge -- Rådgiver inden for web og eCommerce -- |
|
Jeg takket for jeres hjælp Jeg har fået mig et par kanon (for mig) domæner www.RemoteBackup.no www.Remote-Backup.no VH Jacob Pristed Amino Nord! |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)