Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BETA test mit nye site http://www.party2share.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra -
Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i fantastiske aminoer,

Jeg har endelig fået mit nye website klar til beta test, og håber at nogle af jer herinde vil være behjælpelige med at teste det :)

I kan oprette en bruger på http://www.party2share.com/signup

Fordi det er en BETA, skal der bruges en invite kode. Jeg har oprettet én til amino, som er:

amino-p2s

Den kan kun bruges et lille antal gange, så vær hurtig :)

Party2share var en ide der opstod, for at stille et af mine egne behov. Tit når jeg havde holdt fest med venner, eller vi havde været på skiferie eller lignende, var det et helvede at få billederne og videoerne fra alle de forskellige digitalkameraer distribueret imellem os. Man kunne selvfølgelig lave hvert sit album på facebook og på den måde få spredt billederne ud - men det er måske ikke alle som er lige vilde med at billederne på den måde bliver "offentlige". Ligeledes var der hele problemet med at facebook havde rettighederne til ens billeder. Samtidig med dette, blev det hurtigt et rod med alle de forskellige albums, og man havde ingen mulighed for at "blande" sine billeder og se dem i kronologisk rækkefølge.

Jeg tænkte derfor, at jeg ville lave min egen web app, der kunne stille mit behov. Resultatet er blevet party2share. Man opretter et event, hvor man så har mulighed for at uploade billeder/videoer. Til eventet kan man så invitere venner. Disse venner vil så have mulighed for at tilføje deres billeder til samme event. Alle billederne bliver sorteret efter det tidspunkt hvor de er taget - på den måde vil man kunne browse igennem billederne i den rækkefølge tingene er foregået. Man ender ikke ud i det problem at det først er alle mine billeder der bliver vist, og derefter Ven A's, Ven B's osv. Ligeledes vil alle venner på et senere tidspunkt have mulighed for at downloade original billederne i en zipfil, denne feature er dog ikke klar endnu.

Der skal stadig laves lidt småjusteringer hvad visse versioner af Internet Explorer angår, dette er jeg i øjeblikket igang med :)

Håber på jeres hjælp! Jeg kvitterer med gratis adgang i minimum nogle måneder som tak for hjælpen når den går ud af beta :)

iPhone app - You Wish: http://www.youwishapp.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes der mangler meget endnu

ingen tekst der forklare hvad i tilbyder fra forsiden af

ingen billeder og logo der liv og giver hurtigere call action

Create new event

fandt en terms side dog , er den rimelige uoverskueligt , der er over 33.000 tegn , det kan du ikke seriøsest mene man skal læse ?

kan ikke se man kan tilføje billeder til sit event

tæller ikke tegn når skriver i beskrivelsen af event , er der ikke et mindste krav man skal opfylde og et maks. antal tegn man må bruge ?

Start dato event , så må der er være en slutdato vis f.eks. lave foredrag en weekend .

Husk vis man opretter event bedste man godkender nogle betingelser før man publicer med et klik .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra -
Tilmeldt 26. Dec 07
Skrevet kl. 00:32

Mikael christiansen:

ingen tekst der forklare hvad i tilbyder fra forsiden af

Du har ret i, at jeg godt kunne illustrere det lidt tydeligere i form af billeder og noget video måske..

Mikael christiansen:

kan ikke se man kan tilføje billeder til sit event

Prøv at opret et event og gå ind på det, så står der hvordan du gør :)

Mikael christiansen:

tæller ikke tegn når skriver i beskrivelsen af event , er der ikke et mindste krav man skal opfylde og et maks. antal tegn man må bruge ?

Det har jeg umiddelbart svært ved at se hvorfor skulle være nødvendigt :) Men tak for input

Mikael christiansen:

Start dato event , så må der er være en slutdato vis f.eks. lave foredrag en weekend .

Har ændret teksten så der nu blot står Date.. Vil overveje det med en slut dato.

Mikael christiansen:

Husk vis man opretter event bedste man godkender nogle betingelser før man publicer med et klik .

God ide! Må lige få smidt nogle forsimplede terms på der..

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 00:48
Jeg vil lige komme med en lille kommentar til designet. Synes virkelig det er lækre farver, overskueligt og lækkert. Dog må der godt komme flere billeder på siden, så der kommer mere liv...
Ellers keep up the good work ;)
Fra -
Tilmeldt 26. Dec 07
Skrevet kl. 08:48

Simon Thomsen - Sithoweb.dk:
Jeg vil lige komme med en lille kommentar til designet. Synes virkelig det er lækre farver, overskueligt og lækkert. Dog må der godt komme flere billeder på siden, så der kommer mere liv...
Ellers keep up the good work ;)

Mange tak, Simon :)

Med flere billeder, tænker du så på forsiden? Eller også når man har lavet et event, og det til at starte med er helt "nøgent" uden billeder osv? F.eks ikoner eller noget i den stil?

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 10:26
Jeg tænker ikoner generelt på siden :)
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)