Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Motivation der rykker!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

I tirsdags var jeg til foredrag med Chris MacDonald på min skole, og den mand ved da om nogen hvad der kan motivere folk! Hold kæft hvor var han god. Udover at han talte om et super relevant emne som kost og søvn nu altid er, så formåede han at underholde forsamlingen betydeligt bedre end de par komikere vi har haft på besøg tidligere. Han er bare en super performer!

Hvis i nogensinde får chancen for at komme til et foredrag med ham så grib den, det er sgu en kanon oplevelse som virkelig sætter tanker i gang!

Hvilke erfaringer har i med motivation der virkelig er til at tage og føle på? - er der noget eller nogle i kan anbefale?

Hav en god aften!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:02

Hej Emil.

Jeg er helt enig. Jeg har også set Chris live, og han har en god evne til at formidle på en underholdende og motiverende måde.

Du kan se en række spændende videoer om motivation her: http://www.ivaerk-tv.dk/category/motivation/

En person, som også er særligt god til at motivere, er i mine øjne "vores egen" Martin Thorborg, som kan ses flere gange ugentligt på: http://thorborg.tv/

Men der findes utroligt mange dygtige foredragsholdere, så listen kan hurtigt blive lang 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:32

Er helt enig! Han underholdt for nylig 130 personer på mit arbejde i 1½ time.

Vi klaskede os på lårene af grin stor set hele seancen - samtidig med, at vi fik en masse nyttig viden og en masse inspiration og motivation.

Brugte han også TPL, MOO og PU hos jer?

En anden super motivator/inspirator jeg kan anbefale er Torben Wiese.

Han har bl.a. udgivet bogen: "Bryd vanen - og nå dine mål", som jeg på det kraftigste kan anbefale. Han formår virkelig at forklare sine pointer så alle kan være med. Og også på en underholdende måde - men ikke på samme "stand-up agtige" måde som Chris McD.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 10:47

Hej Casper.

Tak for linket til Ivaerk tv det må jeg lige se nærmere på :)

Og angående Thorborg så har du også helt ret! Jeg er ofte på besøg på hans site, og der kommer også utroligt meget brugbar viden og motivation fra hans side af!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 11:21

Hej Allan!

Godt at høre at i også morede jer! Jeg synes det var fantastisk.

Ja han brugte også TPL, MOO, PU og ikke mindst Hua som er min parsonlige favorit :)

Jeg må da lige tage et kig på Torben Wiese, det lyder bestemt også interessant.

Derudover kan jeg også lige tilføje at netop Chris MacDonald udgiver 2 bøger indenfor det næste års tid, så der burde snart komme noget læsestof, der er værd at begive sig ud i :)

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)