Gode ideer tager dem til mig :) Ang. Det med stjålne cyler har jeg lidt med hvis du ser her: |
Oldtonew:Vil det give mere seo mæssig med et andet link der siger mere om siden ?)
Ja.
Ja. |
.
Fin side, ideen er kanon god. Vi vil dog anbefale at du fokuserer mere på designet Mvh Skypro I/S |
Først skal alle funktioner osv spille dernæst kommer designet, der skal jo også lige være penge til det hele så vil nok ske løbende :) |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Hjælp ønskes! Ville sætte nogle brugere betingelser på her http://www.cykelcentralen.dk/node/add/bike når man skal oprette en cykel. Men kom til at tilføje feltet Brugerbetingelser * nederst. Hvordan pokker kommer jeg af med den igen ? Og hvordan får jeg Vilkår og betingelser til at stå pænere forneden ? |
Hvad kan jeg oversætte dette her til ? Make this listing as Featured? |
Hej! Min første tanke var: Er det her en cykelforhandler eller en dba for cykler?? Gør det meget mere klart, det ville være rart! :-) Jeg har en idé til dig. Jeg så et koncept her den anden dag, som var en dba kun for cykler og de brandede sig på, at de bekæmpede og hadede cykeltyve (noget som næsten ALLE udover cykeltyve kan bakke op om) - de gjorde vha. nogle forskellige teknikker det meget svært for cykeltyve at sælge deres stjåle cykler mm. Det hele stod skarpt og trimmet, så folk forstod konceptet. Bare lige til inspiration. :-) |
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.
Takker for alle input. Håber nogle af jer lige gider at trykke 'Synes godt om' på vores Facebook side og hvis ikke så må I gerne begrunde hvorfor I ikke har lyst til dette. |