Kære Aminoer Jeg har startet min første affiliateside: http://www.comparenet.dk/ Jeg har af bedste evne, lavet den så attraktiv som mulig. Men jeg ved, at der er MEGET jeg kan gøre for at optimere den, så jeg kan få flere salg. I må meget gerne lige kigge min side igennem (det tager maks 5 min.) og komme med jeres altid brugbare råd! På forhånd tak. Jeg glæder mig til at høre fra jer! Med venlig hilsen Casper |
Hjælp og gode råd til nystartet affiliateside!
- 1
|
|
Jeg vil sige at jeg bliver lidt forvirret når jeg kommer ind på siden og ved ikke helt hvad meningen er. Hvis jeg er en almindelig forbruger der lander på din side, ville jeg nok hurtigt lukke ned for den igen |
Hej, De fleste danskere ved, at compare betyder sammenligne. Hvis siden hedder comparenet.dk, ville man forvente, at der blev sammenlignet med noget. Både produkter, der konkurrerer med dem iPhone og andre teleselskaber. Jeg ved godt, at det handler om at få folk til at klikke på affiliatelinks, men burde de ikke blive bare en lille smule klogere?
Mvh. Astrid M |
Jeg synes at siden ganske enkelt er for tom. Jeg mener ikke der er noget der falder i mine øjne, og den er alt for hvid. Emnet skal jeg lede en lille smule efter, inden jeg finder ud af hvad siden handler om - hvilket ikke er en god ting for mig. Du kunne muligvis lave et billede af sidens emne, og bruge i noget logo-halløj, så det er meget nemmere at finde ud af. Men lav en ny forside - det er min anbefaling, den er alt for hvid, og tom. |
.