Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webshop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-11-2005 23:09:57 Forfatter:Mentiom Hvor kan man finde en gratis webshop. Har hørt omtale om www.oscommerce.com men hvor henne der inde?


osCommerce er jo som udgangspunkt gratis, men hvis man blot downloader filerne og installerer shoppen på en server, vil man få en webshop som ligner tusindvis af andre webshops, og som ikke just følger Martin Thorborgs anbefalinger i E-Pusher. De fleste osC-shops som skiller sig ud fra mængden, er der som regel lagt en del tid og penge i.

Desuden har jeg den holdning, at hvis ikke man vil ofre penge på en ordentlig webshop (koster typisk 3-500 kr/mdr.), så skal man nok give sig til noget andet end at drive en webshop. Det svarer lidt til at gourmetkokken køber færdigretter i Aldi til sin egen aftensmad

Hvis du ikke allerede har E-Pusher (www.e-pusher.dk), så kan den varmt anbefales!

mvh Carsten

PS: Christoffer - det er nogle flotte osC-shops du har 
Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :


Dato: 10-11-2005 23:09:57 Forfatter:Mentiom Hvor kan man finde en gratis webshop. Har hørt omtale om www.oscommerce.com men hvor henne der inde?

Hvis du leder efter en gratis, og efter min mening enkel og god, webshop, så prøv at kigge på Quick Cart på www.opensolutions.org

Den har nogle begrænsninger i form af manglende lagerkontrol og manglende Dankort-support. Så det kommer helt an på hvor stort du vil slå din webshop op. Til en mindre webshop med en begrænset omsætning synes jeg den er glimrende.

Den er relativ nem at opsætte og kræver ikke nogen database. Desuden er der et hjælpsomt forum. Den kræver et php webhotel.

Jeg har selv anvendt Quick Cart til shoppen MOBILNUMRE

Hilsen Martin

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)