Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Risiko ved affiliate

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge aminoer

Nu har jeg lavet lidt affiliate, og så sent som i går, læste jeg et indlæg om at man kunne modtage bøde for 3's kampagner hvis man skrev ukorrekte oplysninger der ikke var i følgeskab med markedsføringsloven.

Er der andre ting man skal være opmærksom på i forbindelse med affiliate marketing? Da jeg selvfølgelig ikke vil ende ud i noget på et tidspunkt.

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:15

Mads Rosenlund:

Nu har jeg lavet lidt affiliate, og så sent som i går, læste jeg et indlæg om at man kunne modtage bøde for 3's kampagner hvis man skrev ukorrekte oplysninger der ikke var i følgeskab med markedsføringsloven.

Jeg læste det godt. Jeg tror ikke at den holder i retten, hvis 3 videresender regningen til en affiliate. Anyways, sørg for at informere om  mindstepriser, så skulle der ikke være risiko for noget.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:16

Nu skal der nok en del til, før du bliver ramt af et erstatningskrav fra 3. Så det var ikke for at skræmme nogen jeg skrev indlægget i går, men bare for at informere om at man skal være opmærksom på de nye betingelser.

Der kom også en beroligende mail fra AdService i dag, at det ikke er helt så slemt ment, men at de nu blot forbeholder sig retten til dette.

Men generelt skal du nok bare sørge for at tænke dig lidt om, så skal det hele nok gå.

Læs vilkårene igennem på de enkelte aftaler, og spørg bureauet hvis der er noget du er i tvivl om :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 23:25

Okay tak i to :)

Nu har jeg et forum om lystfiskeri, der har jeg kun bannere, så der er jeg ikke urolig.

Men jeg har lige startet en side om lån. Der skal jeg til at skrive lidt om de forskellige lån.

Hvis jeg nu er OBS på markedsføringsloven, samt har læst betingelserne fra f.eks. Adservice Media, inden kampagnerne bruges. Og generelt selvfølgelig skriver reelle artikler.

Er jeg så godt sikret mod evt. forhindringer?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:29

Mads Rosenlund:

Hvis jeg nu er OBS på markedsføringsloven, samt har læst betingelserne fra f.eks. Adservice Media, inden kampagnerne bruges. Og generelt selvfølgelig skriver reelle artikler.

Er jeg så godt sikret mod evt. forhindringer?

Ja så burde der ikke være noget at komme efter.

Jeg kan se at der er en del der har disse lånesider, og jeg har ikke kendskab til at der skulle være nogen problemer der.

Held og lykke med det :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 23:38

Ja der er rigtig mange låne sider, men prøver at differentiere mig, på en god måde.

Rigtig mange tak for svaret.

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)