Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

minkpels avlere tilbud se her!

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hej John.

Ja selvfølgelig har han det. Er der nogen der har påstået andet?

John Nielsen:

Søren, lad os lige slå fast, at Anders har lige så meget lov til at ytre sig på Amino med egne holdninger, som alle andre.

Aminos regler gælder også moderatorer.

Føler du, at et givent indlæg er fornærmende, injurierende eller på anden måde overtræder reglerne i Aminos debatforum, er du velkommen til at anmelde det pågældende indlæg via Anmeld funktionen - naturligvis med angivelse af dine bevæggrunde for anmeldelsen.

problemet er jo ikke selve det at ytre sig, men måden man ytrer sig på, der er det afgørende, det må en moderator da vide.

Følgende var de første to linier i A.K. `s  svar i tråden.

"Når du er færdig med at råbe af en af de bedste eksportbrancher i Danmark, kan du så ikke omdele en flyer imod omdeling af flyere?"

Der er tale om, at trådstarter gerne vil formidle et budskab. 

AK´s svar behøver faktisk ikke yderligere kommentarer. De fleste med bare en smule sans for sprog og sprogbrug/kommunikation  kan få øje på den nedladende tone.

Hvis Amino helt officielt mener at der er her er tale om "god tone", så var det da interessant!

Ganske enkelt. I øvrigt undrer det mig at en medmoderator føler at det er nødvendigt at kommentere.

Var det undertegnede der var trådstarter havde jeg helt bestemt anmeldt.

mvh

Fra Hadsten
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jeg synes godt nok at det er en mærkelig overskrift du har valgt til denne tråd!

www.haventa.dk - Håndværkerbutik i Hadsten og på nettet.

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)