Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide haves

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har altså gået med denne ide inde i hovedet nu i et stykke tid og den bliver ved med at "snurre" og nu bliver jeg altså nød til at gøre noget ved det, -så nu prøver jeg at lægge en bid her - uden at røbe for meget, for måske er det noget, som kunne blive til noget.

Ideen vil kunne bruges i alle tøjforretninger på nettet og er noget med objekter og billeder af tøjet at gøre.. En helt ny måde at fremvise tøjet på, som jeg aldrig har set før, men meget gerne selv ville have.... (det ville være ret genialt). Det kan jo skyldes mange ting, måske er det for dyrt at udvikle eller måske findes det et eller andet sted, som jeg bar ikke har set endnu - eller - måske er der virkelig!!! ingen, som endnu har fået ideen..

Hvis du kan noget med webshops, programmering og billedeobjekter, så tror jeg at du er den rette, som jeg skal tale med - og du må få ideen, hvis jeg blot må få lov til at bruge den bagefter.. Jeg vil gerne teste og komme med inputs, men ellers er ideen din...

Er der nogle "smarte" folk at tage fat i, hvis man mener at have en ide, som man ikke tror findes eller hvad gør man ?

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Majbrit!

Det er lidt svært at vide, hvor mange timer, der skal lægges i det, når ikke man kender bedre til din geniale idé.. Naturligvis.

Hvis du vil, er du meget velkommen til at smide mig en PM..

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)