Jeg har siddet og leget lidt med App Inventor. Så vidt jeg kan lege mig frem til, så dækker det næsten mit behov for et par små apps jeg godt kunne tænke mig at udvikle / lave prototype til. Men der er et par ting, der begrænser mig. Det ene er at man kun kan lave et skærms applikationer dvs. hvis der skal være forskellige skærmbilleder i app'en så kan det ikke lade sig gøre. Jeg er med på at der på deres FAQ er nævnt et hack, således at man kan afvikle apps fra en anden app. Den anden ting er at de ikke kan lægges på Android Market. De nævner godtnok at det er noget der arbejdes på. Jeg ved godt at App inventoren i øjeblikket kun er Beta og der sikkert kommer forbedringer. Men hvad bringer fremtiden (ret simpelt spørgsmål ikke De er selvfølgelig interesseret i at så mange som muligt vil bruge Android platformen og muligheden for at nemt kunne udvikle vil kunne hjælpe på dette. Omvendt åbner de for at alle kan lave disse apps via inventoren og så uploade dem til market, så vil der alt andet lige komme en masse crap, og det er der vel heller ikke nogen interesse i ? Hvad mener I ? Er App Inventoren noget der er fremtid i ? Ser frem til alle input Mvh.
|
Skulle måske lige smide et link til App Inventor hvis du ikke kender det
http://appinventor.googlelabs.com/about/
Mvh.
Christian