Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig skræddersyet webshop?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan anbefale dig at få sat en magento shop op på en server. kommer til at koste dig max 2000 og så i sving med at tilføje produkter, når du har tilføget dem så kan du finde en grafiker til at lave designet. 

Alternativt kan du kontakte Kristoffer fra billigmagento, de har lavet min shop, og der har nogle fornuftige priser. 

vh Jakub

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Lander:

TheisM:

Hvis du er seriøs omkring din webshop, så gør det vel ingen forskel om du skal betale 10.000 kr. nu, eller om du får et abonnement der henover et år vil koste dig ca. det samme? :-)

10.000 + hosting og betalingsgateway 299/md. giver efter 1 år 13.588

5-800/md. giver efter 1 år 6.000-9.600 Wink

Vi tager 9.995,- for en komplet shop inkl. hosting og betalingsgateway første år, men år to koster det kun ca. 2500-3000 om året (hosting og betalingsgateway). Så du sparer allerede penge i år 2!

Hvis du kun regner med år et, er det godt nok en meget kortsigtet horisont du har :)

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

TheisM:

Søren Lander:

10.000 + hosting og betalingsgateway 299/md. giver efter 1 år 13.588

5-800/md. giver efter 1 år 6.000-9.600 Wink

Det er jo også kun en forskel på ca.  4000 kr. Det betyder jo bare at du skal tjene ca. 350 kr. mere om måneden på den den skræddersyede løsning, hvilket jeg ikke vil mene er usandsynligt, hvis alternativet til den skræddersyede er at køre med en standard DanDomain- eller ScanNet-shop :-)

 

Eller en forskel på ca. 7.000 Smile

Nu efterspurgte jeg jo ikke en standard løsning, men håbede på at kunne leje en skræddersyet løsning for de 5-800 Smile

Men det bliver jo lidt dyre at leje allerede efter 2 år, men så kan man vel 'købe shoppen fri'.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Lander:

Men det bliver jo lidt dyre at leje allerede efter 2 år, men så kan man vel 'købe shoppen fri'.

Nej det kan du ikke. De løsninger du lejer (såsom DanDomain, Scannet, Shopify osv) er alle det der hedder SAAS (software as a service) modeller. Du kan ikke tage din shop med dig. Det er jo hele årsagen til at du får det billigt hver måned (eller rettere sagt dyrt hver måned).

Jeg har endnu ikke hørt om nogen løsninger hvor du kunne "købe shoppen fri". Måske nogen af de firmaer der sælger deres hjemmestrikkede osCommerce løsninger som abonnementsordning, men her har de typisk lavet så mange ændringer at det vil være svært for dig at overtage shoppen efterfølgende.

Men det store og hele er, har du ikke ca. 10000 til opstart ville jeg enten 1) lave det selv og få en halv løsning eller 2) glemme idéen helt, evt. kaste mig over noget affiliate marketing hvor du sælger andres produkter. Her er opstart væsentligt billigere.

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Søren Lander:

Men det bliver jo lidt dyre at leje allerede efter 2 år, men så kan man vel 'købe shoppen fri'.

Nej det kan du ikke. De løsninger du lejer (såsom DanDomain, Scannet, Shopify osv) er alle det der hedder SAAS (software as a service) modeller. Du kan ikke tage din shop med dig. Det er jo hele årsagen til at du får det billigt hver måned (eller rettere sagt dyrt hver måned).

Jeg har endnu ikke hørt om nogen løsninger hvor du kunne "købe shoppen fri". Måske nogen af de firmaer der sælger deres hjemmestrikkede osCommerce løsninger som abonnementsordning, men her har de typisk lavet så mange ændringer at det vil være svært for dig at overtage shoppen efterfølgende.

Men det store og hele er, har du ikke ca. 10000 til opstart ville jeg enten 1) lave det selv og få en halv løsning eller 2) glemme idéen helt, evt. kaste mig over noget affiliate marketing hvor du sælger andres produkter. Her er opstart væsentligt billigere.

Hvis jeg skulle sælge webshops i opensource løsninger (magento) ville jeg sælge det sådan her:

Webshop i Magento med unikt design 2.000,-
Domæne, webhotel og betalingsgateway: 699/md. det første år.
Herefter 299/md.
Binding i 12 mdr. (minimum i alt 10.388 kr.)

Sådan har teleselskaberne solgt dyre mobiltelefoner i mange år. Altså til et lille beløb og dyrt abonnement i bindingsperioden.

Så er det langt billigere for kunden at komme i gang Smile Bare en tanke..

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ligesom de andre sige du nok ikke kommer særligt langt hvis du ikke er villig til at smide 10.000 som opstart. At lave et unikt design tager lang tid. En mellemvej kunne være at tilpasse et template, hvilket er noget lettere, og der ligger rigtigt mange flotte rundt om på nettet.

Du skal også lige have i tankerne at hvis du vil modtage Dankort i din webshop så koster det 3000 kr. i oprettelse gebyr samt omkring 1.000 kr. årligt.  Alternativt kan du vælge Paypal.

 

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Lander:

Hvis jeg skulle sælge webshops i opensource løsninger (magento) ville jeg sælge det sådan her:

Jamen så synes jeg da bare du skal komme igang Smile

Søren Lander:

Sådan har teleselskaberne solgt dyre mobiltelefoner i mange år. Altså til et lille beløb og dyrt abonnement i bindingsperioden.

Så er det langt billigere for kunden at komme i gang Smile Bare en tanke..

Vi mangler ikke kunder der gider lægge 10.000 for en webshop. Faktisk er dette uhyggeligt billigt og kan kun lade sig gøre fordi vi anvender outsourcing. Skulle vi sælge samme produkt/service med danske udviklere/designere ville vi skulle tage omkring 30.000 for det.

Men generelt gælder det at man skal bruge penge for at tjene penge. Hvis man kunne lægge 50 spir og tjene 1mil var der nok flere der gjorde det. At have en webshop koster penge og tid. De 10K til produktionen er det mindste. Markedsføring er et sort hul du kan kaste alle de penge i du ønsker.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Lander:

Hej Aminoer Smile

Jeg har søgt efter en god webshop udbyder, men det er godt nok en jungle og det er ofte svært at gennemskue hvad man får med i prisen. Desuden har nogen en fast pris hvor de tager overpris for hosting efterfølgende mens andre på abonnements form.

Webshoppen skal max være ligeså omfattende som eksempelvis: fozz.dk

Så hvor får jeg den bedste og billigste webshop når mine krav er:

  • Skræddersyet til mit behov.
  • Unikt grafisk design.
  • Betalingsgateway.
  • Domæne og hosting.
  • Et webshop system der er let og intuitivt.
  • Billigt at komme i gang.

Jeg er IKKE interesseret i en enkeltmandsvirksomheder der selv lige designer den osv.
Det skal være et firma der kan stå for det hele, levere et godt produkt til markedets billigste pris Yes

www.vsi-group.dk helt klart. Der er ikke det som de ikke kan skræddersye til dig og så til billige penge.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Søren Lander:

Så er det langt billigere for kunden at komme i gang Smile Bare en tanke..

Du finder ikke en løsning til den pris Du søger.

Og jeg, hvis jeg solgte shops, turde ikke engang sælge til dig :)

Årsag? Dit forventningsniveau virker helt ved siden af virkeligheden, og jeg tør slet ikke tænke på hvordan der skal sendes regninger til dig når der skal ændringer til i shoppen, for ændringer kommer der løbende..

Men hvis ikke Du skal sælge mange forskellige produkter, så findes der billige løsninger, men alt fra 200 og op er allerede spist til betalingsgateway, PBS og hosting..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Søren Lander:

Så er det langt billigere for kunden at komme i gang Smile Bare en tanke..

Du finder ikke en løsning til den pris Du søger.

Og jeg, hvis jeg solgte shops, turde ikke engang sælge til dig :)

Årsag? Dit forventningsniveau virker helt ved siden af virkeligheden, og jeg tør slet ikke tænke på hvordan der skal sendes regninger til dig når der skal ændringer til i shoppen, for ændringer kommer der løbende..

Men hvis ikke Du skal sælge mange forskellige produkter, så findes der billige løsninger, men alt fra 200 og op er allerede spist til betalingsgateway, PBS og hosting..

Jeg er klar over hvad hosting/betalingsgateway/pbs osv. koster. Derfor kunne man da sagtens leje sin løsning alligevel.

Teleselskaber sælger også deres mobiltelefoner efter modellen: Lav pris men dyrt abonnement de første 6 mdr. Og mange kunder vælger den model, selvom det er billigere at købe sin mobil kontant og finde et billigere teleselskab.

Jeg kan ikke se problemet i at sælge webshops efter samme model:

Webshop 2.000,-
Abonnement 699,- (Domæne, webhotel og betalingsgateway)
Binding i 12 mdr. (minimum i alt 10.388 kr.)

Abonnementet bliver så automatisk billigere efter bindingsperioden, præcis som teleselskaberne.

Man får sine kunder billigt i gang og tjener alligevel det samme efter 12 mdr som andre billige webshop-udbydere. Og der er sikkert mange kunder der vælger denne model Smile

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)