Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig skræddersyet webshop?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg efterspørger nok mere en webshop man kan 'leje' for et mindre beløb om måneden (5-800) uden det vilde opstartsgebyr, og med ALT inklusiv. Det er så ok hvis jeg er bundet i eksempelvis 12 mdr. Smile

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du er seriøs omkring din webshop, så gør det vel ingen forskel om du skal betale 10.000 kr. nu, eller om du får et abonnement der henover et år vil koste dig ca. det samme? :-)

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og kontakt www.lyrk.dk . Han har designet min webside helt fra bunden med joomla backend, seo-optimering, design af logo osv. Han kan varmt anbefales.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Lander:

Jeg efterspørger nok mere en webshop man kan 'leje' for et mindre beløb om måneden (5-800) uden det vilde opstartsgebyr, og med ALT inklusiv. Det er så ok hvis jeg er bundet i eksempelvis 12 mdr. Smile

Du kan "leje" en webshop hos fx. DanDomain eller Shopify, men du skal jo stadig bruge et design, produkter i din shop, markedsføring osv. Så hvis du "kun" har 500-800 om måneden det første år, så glem at lave en webshop.

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Søren Lander:

Jeg efterspørger nok mere en webshop man kan 'leje' for et mindre beløb om måneden (5-800) uden det vilde opstartsgebyr, og med ALT inklusiv. Det er så ok hvis jeg er bundet i eksempelvis 12 mdr. Smile

Du kan "leje" en webshop hos fx. DanDomain eller Shopify, men du skal jo stadig bruge et design, produkter i din shop, markedsføring osv. Så hvis du "kun" har 500-800 om måneden det første år, så glem at lave en webshop.

Det er faktisk lidt utroligt at man ikke kan komme i gang med en webshop, med alt den kræver for, for 800/md Indifferent

Det er ikke noget jeg skal leve af, men mere en side/hygge ting der skal prøves af. Sådan må der være mange andre der også har det.

Men så må jeg desværre gå den besværlige vej:

  • Lave et grafisk design
  • Få firma fra østen til at sætte det op i Magento
  • Finde billig hosting
  • Finde billig betalingsgateway
  • Stå for PBS aftale

Jeg ville ønske nogen kunne samle alle de ting ét sted på et abonnement uden opstartsgebyr Smile

For jeg vil ikke betale 10.000,- på én gang og derefter være bundet til dyr hosting, når projektet ikke er mere seriøst.

Tak for alle svar, jeg blev klogere.

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

TheisM:

Hvis du er seriøs omkring din webshop, så gør det vel ingen forskel om du skal betale 10.000 kr. nu, eller om du får et abonnement der henover et år vil koste dig ca. det samme? :-)

10.000 + hosting og betalingsgateway 299/md. giver efter 1 år 13.588

5-800/md. giver efter 1 år 6.000-9.600 Wink

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Du kan også overveje at gå i partnerskab med nogen? Eller evt. at sælge dine produkter via en allerede etableret webshop?

Jeg håber du finder en løsning :-)

 

Mvh. Frederik

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt forstå du ikke vil kaste en masse penge afsted men lad nu være med at lave det hele selv for det bliver ikke godt medmindre du bruger RIGTIG lang tid på det. 

Jeg synes generelt det er ærgeligt at der stadig er mange shops som er amatør agtige fordi man ikke ønsker at smide 5-10 k. og i sidste ende er det jo Peanuts hvis forretningen kommer til at køre.. :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Lander:

10.000 + hosting og betalingsgateway 299/md. giver efter 1 år 13.588

5-800/md. giver efter 1 år 6.000-9.600 Wink

Det er jo også kun en forskel på ca.  4000 kr. Det betyder jo bare at du skal tjene ca. 350 kr. mere om måneden på den den skræddersyede løsning, hvilket jeg ikke vil mene er usandsynligt, hvis alternativet til den skræddersyede er at køre med en standard DanDomain- eller ScanNet-shop :-)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså helt ærligt Søren, prøv nu og tjek det link jeg har sendt dig http://www.uniquesystems.dk/gratis-webshop.php 

jeg er ikke 100% sikker, men tæt på at du kan få det lige som du vil have det  hos ham, prøv og skriv en mail med de ønsker du har. Han er meget fleksibel.

:)

Christina

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)