Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hælp investore søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ..

Jeg har brug for nogle mulig investore der har lyst til at investere i en dame butik med event mm..

Da jeg ikke selv er i stand til at skaffe pengende.. ku det være super fedt hvis der var nogle mennesker der ude der har lyst til at investere i min drøm butik i københavn..

Alt er på sin plads med budget lokale tøj og event...

:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:56

Har du tænkt på om det kunne være et et alternativ, at starte det som en webshop, og så udvide til butik, når du har kapitalen til det? :-)

Bare en idé fra side-linjen :)

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Skrevet kl. 12:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej kun igennem butikken der er nogle designer der har tager den beslutning da de ikke øsnker deres tøj på nette. jannik.. dette er et opslag hvis man har interrese for at ligge penge ud. og ikke flere råd som jeg ved i forvejen man bliver lidt træt i hovedet af dem..

men sødt at du gider at brug din tid på det.. mange tak :)))

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 13:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mis28

Lige et par råd med på vejen,

Du skal huske at en investor ikke er ude på at opfylde din drøm, men mere sin egen. Derfor bør du nok skrive lidt om hvad man som investor kan regne med at få, og hvad man skal give.

Altså hvor meget leder du efter bare sådan ca. taler vi 50.000 eller 500.000? Hvordan regner du med at betale en investor tilbage? Er det et lån med renter og i givet fald hvor høje, eller bliver man medejer, eller? Uanset hvad vil en investor helt sikkert også gerne vide lidt om tidshorisonten, altså kommer pengene retur til sommer, eller om fem år. Hvor sikkert er det, kan du stille noget som sikkerhed osv osv.

Jeg tror også det ville være nemmere at skrive lidt om hvad det egentlig drejer sig om...butik med event, og nogle designere, det siger ikke så meget.

Mit forslag at du får lavet en rigtig forretningsplan, med driftsbudgetter, likviditetesbudgetter osv, det er selvfølgelig et stort arbejde, men hvis det er din drøm er det jo bare og komme igang.  

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 14:08

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Skrevet kl. 14:13

Hej.

jeg skrev bare lige hurtig sådan lidt hvad ddet indebære..

men som sagt så har jeg en virksomhedsplan klar..

men igen har fået mange unyttig henvendelser..

har ikke brug ofr budget hjælp men en mulig investore.. så kan jeg fremlægge det helt store.. men kan heller ikke bare skrive min ide ned her så et eller andet kan opsnappe den...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)