Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en partner til web-projekt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har over længere tid udviklet på en webside som jeg selv har fået idéen til. Siden er næsten færdig og jeg vil gerne have den udgivet hurtigst muligt. Til det skal jeg bruge en eller flere partnere.

Mere specifikt leder jeg efter en/flere som kan stille penge og erfaring indenfor internationale sider, med fokus på en stor og aktiv brugerbase, til rådighed.

Jeg leder IKKE efter en investor, da jeg ikke ønsker at bruge særligt meget tid på virksomhedsdelen, og gerne vil have mindst én der tror lige så meget på idéen som jeg gør.

Der vil nok ingen indkomst være det første stykke tid, så hvis du leder efter en hurtig gevinst, er dette hellere ikke noget for dig.

Det jeg tilbyder er et næsten færdig produkt som jeg mener har rigtig meget potentiale. Jeg er villig til at give max 50% af ejerskabet.

Hvis jeg har fanget nogens interesse, så skriv en PM.

Jeg har ikke tænkt mig at fortælle alle og enhver om min idé, så være venlig at skrive hvem du er og hvad det er du kan tilbyde, så jeg kan sortere useriøse henvendelser fra.

Hvis andre kender til nogen som kan være interesserede, vil jeg sætte meget pris på en henvisning, evt. via PM.

Tak :)!

Venlig hilsen,
Simon

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver den lige et bump, så andre end natteravnene ser den :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)