Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ny forbedret webshop ønsker ærligt feedback - please!!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arni.

Hvis du er seriøs omkring din webshop og vil have bedst mulige resultater, så bør du revurdere hele layoutet. Få en dygtig designer som har styr på web-usability til at lave det for dig, og så kan du tilrette derfra. 

Det kan muligvis opfattes meget negativt og nedslående, men det er ment 100% som hjælp og et godt råd. 

For at give lidt konstruktiv kritik udover at jeg synes det er en ommer, så tænker jeg følgende:

• Alt for meget fokus på rød - det er mere skræmmende og ubehageligt end det er rart og indbydende. 

• Din header giver ikke et hurtigt budskab om hvad du sælger. Den beskrivende tekst skal gøres større og så er jeg sikker på du kan finde et bedre billeder.

• Teksten på siden er meget uorganiseret og hjælper ikke pt. med at få dit budskab igennem. Jeg opgav at læse bare ved at kigge på den.

• Dine søgefunktion minder mig om Windows 95 og er for dominerende ift. dine kategori-liste, som jeg går ud fra er vigtigere? Du kan eventuelt flytte den til toppen eller højre side.

• Din topmenu er meget usynlig og det er frustrerende at læse pga. farvevalget. 

• Dine top10 lister får ikke særlig meget opmærksomhed, og kræver scroll på de fleste computere. Flyt det rundt, så de kommer mere i fokus. (Selvfølgelig kun hvis du tror det kan skabe flere salg, men jeg går ud fra det er derfor du har placeret dem der).

• Når jeg går ind på en produktoversigt, så er "Favorit" placeret over "Køb", hvilket burde være omvendt.

• Når jeg trykker mig ind på et bestemt produkt, så skal jeg i nogle tilfælde scrolle for at finde "Køb" knappen, og den falder lidt i baggrunden pga. den grå farve. 

Nu skal jeg nok stoppe. Held og lykke med siden! Sig endelig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med. 

Fra København
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:07

Hvis du lover ikke at bide :D kommer jeg er med noget kritik.

Forsiden:

• Som stort set alle andre har nævnt fanger din forside mig ikke. Jeg er lige kommet ind i din butik og vil ikke se baglokalet. Jeg vil se de fedeste varer du har, eller glade mennesker der leger med varer man kan købe hos dig.
  • Banneret kan du overveje at rette, så du enten kun bruger fotos eller illustration. Som det er nu, clasher de to sider af banneret.
  • Når du har valgt at bruge fonten Tahoma i dine menuer og produktbeskrivelser kan du overveje også at bruge den font på forsiden i stedet for arial... At bruge to fonte, der minder så meget om hinanden kan godt give noget visuel disharmoni.

Generelle ting på siden

• Som grafiker kan jeg naturligvis ikke være helt glad for dit valg af comic sans som font, men din branche er i det mindste en af de få, hvor det er forsvarligt ;o)
  • Din horisontale menu under banneret har meget lav kontrast mellem tekst og baggrund, hvilket gjorde at jeg ikke lagde mærke til den til at starte med.

Købsprocessen

• De varer, hvor man kan vælge mellem flere modeller vil det give mening at flytte den dropdown, hvor modellen vælges over til de andre knapper man skal bruge for at tilføje til indkøbskurven.
  • Det samme gælder for dropdown for valuta.
  • Du skal have ros for at give feedback til brugeren om, at man har glemt at vælge model af varen.
  • Jeg kan ikke bestille en vare, hvis den ikke er på lager... selvom jeg er villig til at vente på at du bestiller den hjem, vil jeg være tilbøjelig til at finde varen et andet sted, da jeg ikke gider at tjekke ind hele tiden for at se om den er på lager nu.
  • Når jeg er i indkøbskurven skal jeg læse stort set alle elementer på siden for at finde den knap jeg går til betaling med. Overvej at give Bestilknappen en fremtrædende farve, så jeg kommer videre i processen i en fart (og lægger penge i din forretning frem for at gå til en anden webshop.
  • Det er godt, at du viser, hvor langt man er i processen, det giver en fornemmelse af overskuelighed.

Det var hvad jeg lige havde. Held og lykke med din webshop, det er nogle finde produkter du har (til os voksne børn).

//Anne

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:36

Udnyt hele siden højre sidebar er der lidt på forsiden resten under ingenting , det ser mystisk og kedeligt ud.

Profilen f.eks. lang tekst den er svær at overskue ingen underoverskifter der indel teksten og husk maks. 2-4 linjer tekst , så kan også side i toget og læse teksten og kunne holde fokus på teksten.

Titlen husk lav den længere og sigende og dit eget domæne ligger du nummer 1 med lige vel hvad , så sats på et andet ord og husk gerne alle 67 tegn der vises på google i titlen jeg mener denne her titlen <title>NET-MARKED.DK</title>

kan ikke finde kontaktsiden med CVR. Nummer , kontaktformular og telefon nummer.

Handelsbetingelserne på siden kunne jeg ikke finde ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:03

Hej Mikael.

Tak for dit indput. Vi er i gang med nogle forbedringer efter vi fik nogle tips her på Amino.

Telefon nr. og cvr nr. står nedest på alle siderne og det med profilen har jeg taget til mig og har rettet en del og bliver ved. Tak for det.

Handelsbetingelerne er under vilkår og dem vil jeg også sætte mere tydeligt på flere steder.

Jeg er ikke helt med på hvad du mener om titlen, men jeg snakker om det med min gode hjælper der hjælper mig med siden Smile

Igen.

Tak for indput.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)