Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlige links?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige kort

Så i webmastertool at denne hjemmeside linker allerflest gange til min blog: mitrum.com/

En gang per side ser det ud til.

Jeg undrer mig - kan ikke finde noget indhold der stammer fra min blog og kan ikke rigtig se fidusen. Kan se min blogs pagerank er gået ned og tænkte om disse links måske var medvirkende årsag.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Klik på "Blogroll" i højre side på mitrum.com. Der er et fint link til din blog.

Og nej, det er ikke derfor din blogs pagerank er gået ned. Du skal være glad for et link som dette, ikke bekymret. (Og så skal du huske at se dine placeringer på relevante søgeord i stedet for på pagerank).

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:04

Tak for svaret.

Jeg blev bekymret, fordi siden er bygget op af billeder snuppet fra andre.

Jeg ligger fint på søgeord og vil lade det ligge tak.

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 15:13

Hvis du har snuppet billederne fra andre - vel at mærke uden deres samtykke - så er det nok dét, du først og fremmest skal være bekymret for.

Men som hovedregel ved SEO: Jo flere indgående links, desto bedre.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:18

Gün Üret:

Hvis du har snuppet billederne fra andre - vel at mærke uden deres samtykke - så er det nok dét, du først og fremmest skal være bekymret for.

Men som hovedregel ved SEO: Jo flere indgående links, desto bedre.

Det er ikke trådstarteren der har stjålet billeder, men den person der linker til trådstarter

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 15:20

Okey, misforståelse.

My bad.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 18:19

Jeg ville nok lige holde lidt øje med det, især hvis du ikke havde så mange links i forvejen. Jeg arbejder på en side lige nu, der på et par dage fik 400-500 links fra et par "seneste kommentarer"-bokse, og det faldt i hvertfald sammen med et væsentligt drop i min rankings på Google. Sjovt nok har det ikke påvirket min ranking på andre søgemaskiner.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:15

få links til siden der er kun 162 ifølge yahoo site

link kataloger lidt tilmeldt værdien faldet det sidste års tid

siden havehaves kommer de fleste links fra, kan jeg se de bliver ikke opdateret ret mere på siden  , der er døder billedet på siden og jo mere en siden bliver opdatere jo bedre er link værdi .

Derved ud og skaf nogle andre links , for det er ikke dig der bestemmer om dem der linker til dig om de opdatere deres side ret meget mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15

Jeg ved ikke hvad "mange" links dækker over.

Der er 2.863 pt, så procentvist udgør mitrum.dk ikke noget problem. Og nu hvor jeg er blevet klar over, der ikke er tale om materiale fra min side i kopi, så er det nok mest sandsynligt en tilfældighed at PR gik ned samtidig.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)