|
Jeg sidder her – en vanvittig dygtig grafiker, der primært arbejder med tryksager og har det helt inde under huden – og mangler en god samarbejdspartner for at få fyldt den sidste tid ud. De sidste 4,5 år har jeg arbejdet rigtig meget for Phoenix Design Aid i Randers, som primært har større nationale som internationale organisationer som kunder, og jeg har derfor erfaring med ALT til tryk, fra layout over opsætning og færdiggørelse til tryk, web, interaktive pdf-filer … Udover at være hurtig, effektiv, ekstremt serviceminded og fleksibel – har jeg også en rigtig god evne til at holde mange bolde i luften og spore mig ind på kundens ønsker. Jeg går bestemt heller ikke af vejen for at arbejde i forskellige programmer og på forskellige platforme. Jeg ser det nærmere som en udfordring og afveksling i hverdagen. Så virker min tekst her interessant, så tag endelig kontakt. Jeg træffes på post@sandfaer-andersen.dk eller 2989 5515. Min hjemmeside gennemgår en mindre revolution for tiden, så forhåbentlig kan jeg snart vise langt bedre, hvad det er, jeg kan! |
Reklame/grafisk bureau søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem