Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 års fødselsdag

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Majbrit.


Et stort tillykke herfra  og et ønske om alt godt fremover, din side er en af de rigtig gode...

Mange hilsner Tina

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke herfra også :-)

 

"Det med de der links er nu også noget, som har irriteret mig, men i Scannets system er Links sat op på den måde, -og jeg har aldrig rigtig fundet den gyldne løsning på problemet, men måske kender en eller anden til en anden løsning herinde"

 

Du går bare ind under links i din shopadministration. Her er der et flueben der kan tilføjes eller fjernes. Det ser sådan ud:


 

MEN så prøver jeg lige at leget lidt med det på min egen side, og kan se at det ikke rigtig fungerer. Så det ser ud til at funktionen ER der, men bare ikke fungerer. Så du må nok kontakte Scannets support. Og så kan du fortælle, at det ikke kun er hos dig det ikke fungerer;-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Uhh jeg mangler at ønske dig tillykke med dagen.

Du skal have et rigtig stort tillykke Og rigtig mange gode håb for fremtiden...
Faktisk er du den butik, online som offline, som har givet min bedste kundeserviceoplevelse. Alene på dén baggrund, er jeg sikker på at du også er her om mange år :)

Endnu engang tillykke med dagen

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal da også have et stort tillykke og et ønske om mange flere shop fødselsdage herfra.

 

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Åh søde Dimitri... til dig... Du er den eneste af Aminoerne, som jeg ved (med sikkerhed) har handlet hos mig og jeg er meget glad for at du kan li'' den service, som du fik

 

Også mange tak til alle jer andre, det er bare så skønt at få opbakning til det, som man gør, specielt lige i disse dage, hvor der bare er alt for meget stress på pga. messedeltagelse i weekenden.. Og derfor Allan, - må Scannet også vente med et kald fra mig til på mandag :) Men jeg har også prøvet og testet, men uden held.. Men det må jo kunne lade sig gøre  Måske andre har løsningen ?

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Christobel

 

Ønsker et stort tillykke og håber at jeg opnår det samme som dig om 6 mdr.´s tid

 


 

 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Stort tillykke herfra :D..

Sucess historier er sku dejlige engang imellem :)..

Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med fødselsdagen.
Det er en superflot shop du har fået lavet, og man kan se, der virkelig er arbejdet med designet. God vind fremover.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, stort tillykke!

Jeg kan huske fra dengang min egen virksomhed fyldte ét år, at det var en stor personlig sejr. Regnskabet var ikke for kønt, men alene det at jeg havde troet så meget på ideen, at den havde levet i et helt år - trods alle de (sikkert) velmenene råd fra venner, bekendte og familie om at droppe den - var en sejr.

Så tillykke med din personlige sejr

mvh Carsten
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med din 1 års dag, det giver håb til os der er i gang med at iværksætte:)

Glæder mig til at ønske dig tillykke igen om 4 år.

Al held og lykke fremover..........

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)