Jeg er pt. i Vancouver, Canada for at gennemføre et 2 mdr. praktik ophold hos HootSuite, som web/grafisk designer.
HootSuite er et socialt skrivebord - oversat til dansk hvor du kan udsende tweets, facebook updates og til andre af dine sociale brugerprofiler, samt du kan holde dig orienteret om hvad de andre opdatere naturligvis. Derudover har du mulighed for at datoere for næste update, håndtere hvilken af de sociale medier du vil opdatere til samt meget andet.
Et lille smart online program, som gør det 1000 hurtigere og næmmere for dig, der eks. vil markedsføre dine produkter etc.
Jeg har oprettet mig for 3-4 dage siden. Jeg ville bruge det til at sende stati ud, fra nogle af mine mange Facebook sider.
Jeg laver meget de samme stati i de forskellige Facebook sider, så regnede med det kunne være godt. Men desværre kommer der en fejlmeddelelse hver gang jeg prøver at sende et link til en anden side.
Jeg kan derfor ikke se det smarte i servicen, for mig, men helt sikkert et godt værktøj for nogle. :-)
Mvh
David Bograd
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.