Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HootSuite - Social Media Dashboard

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg er pt. i Vancouver, Canada for at gennemføre et 2 mdr. praktik ophold hos HootSuite, som web/grafisk designer.

HootSuite er et socialt skrivebord - oversat til dansk Smile hvor du kan udsende tweets, facebook updates og til andre af dine sociale brugerprofiler, samt du kan holde dig orienteret om hvad de andre opdatere naturligvis.
Derudover har du mulighed for at datoere for næste update, håndtere hvilken af de sociale  medier du vil opdatere til samt meget andet.

Et lille smart online program, som gør det 1000 hurtigere og næmmere for dig, der eks. vil markedsføre dine produkter etc.

Link til HootSuite

Link til HootSuite's Blog

Da jeg er nysgærig kunne jeg derfor godt tænke mig at høre, om I har prøvet og eller benytter jer af HootSuite, og hvad I synes om det?

Ser frem til at høre jeres meninger og holdninger Smile

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils,

Jeg har oprettet mig for 3-4 dage siden. Jeg ville bruge det til at sende stati ud, fra nogle af mine mange Facebook sider.

Jeg laver meget de samme stati i de forskellige Facebook sider, så regnede med det kunne være godt. Men desværre kommer der en fejlmeddelelse hver gang jeg prøver at sende et link til en anden side.

Jeg kan derfor ikke se det smarte i servicen, for mig, men helt sikkert et godt værktøj for nogle. :-)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)