Hej Alle Amioner..... Jeg har ikke meget erfaring inden for iværsætter og er helt ny, derfor ved jeg ikke lige hvordan man gør. Jeg søger og håber at kunne få noget hjælp og eventueller kontakt. Det er sådan at jeg sidder inden med en ide...... Men hvordan kommer jeg videre derfra og finde ud af om der er substans i ideen og vil blive en success. Ideen ligger inden for software applikation til internettet. Findes der nogle metoder til analyse af marked og hvordan gør man. Er der nogen som har erfaring med software udvikling fra indien, da jeg nok kommer til at bruge nogle programmører derfra. mvh jah |
Har en ide...men hvas så.....
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Min makker og jeg står i samme situation. Vi har dog nogle andre opgaver der skal løses, inden vi arbejder videre med vores ide. Hvis du er interesseret i at dele erfaringer, så kan du kontakte os på kch {snabel-a} itechnic.dk. Held og lykke skal det i hvert fald lyde her fra. EDIT: kontakt {snabel-a} itechnic.dk er der nogle problemer med for tiden. brug i stedet kch {snabel-a} itechnic.dk (som jeg også har rettet til ovenfor) |
www.nfdesign.dk
Du er kommet til det rigtige sted. Udover, at der her på Amino findes mennesker der ved alt muligt - og de fleste er også villige til at dele ud af deres viden - kan du for eksempel kigge på www.startvaekst.dk, der er en statsejet (ret mig hvis jeg tager fejl) hjemmeside, og som indeholder en række værktøjer, artikler og andet godt. Disse to sites holdt sammen og du kan komme godt op at køre. Jeg ønsker dig held og lykke med dit projekt :) |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)