Gratis tilbud til alle Amino webshop-ejere, som tilbyder gratis fragt. Jeg har websiden www.frifragt.dk, som er en webside, der linker til de webshops, som tilbyder frifragt. Frifragt kan defineres som: 1. Helt gratis fragt. 2. Gratis over en vis grænse (1.000 kr er max., fri-fragt grænse) 3. Unik kode, som giver brugeren fri fragt, eller en rabat som svarer til fragten. Det er helt gratis for dig, som Amino bruger. Hvad forventer jeg så igen: 1. Du skriver en tekst på max. 250 ord, som beskriver din ydelse og din evt. fragtfri grænse eller en rabatkode. Teksten sender du til kim@billigtisverige.dk og skriver Frifragt i emnelinien. 2. Husk også at skrive url til din landingpage/webside. 3. Hvis du benytter eller har benyttet én af de webshops, som er nævnt på www.frifragt.dk, må du gerne lave en anmeldelse, så andre bruger kan se din bedømmelse. Når jeg modtager dit input lægger jeg det op på siden indenfor et par dage. Planen med denne side er at lave den til Danmarks største samling af webshops, som tilbyder fri fragt. Det er ganske gratis for dig, når du er Amino medlem og jeg håber du er frisk på at være med. |
Super fedt - jeg tilføjer min gaming gear webshop med det samme.