Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

rki og selvstændig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg er ny herinde på siden, og ved ikke om jeg poster det rigtige sted, så bær lige over med mig her første gang :-)
Det er sådan at jeg er ved at starte mit eget op, salg af streetwear, kosttilskud og træningstøj baseret på websalg her i starten. Vi er to gutter der er sammen om det, og desværre står vi begge i rki, ikke heldigt.
Så vil jeg gerne høre, om hvor stort et lager man må ha, evt før man kan tage indhug i lageret, og folk kan få deres gæld?
Eller om det er lige meget, og de bare tager med det samme?
Håber på nogle rigtige gode respons.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 14:31
Det bedste du kan gøre er at få en afdrags ordning med dem du skylder penge

Du kan også ringe og prutte om din gæld dvs at du kan tilbyde dem xxxxx antal kr og så den "handel" ude af verden.

Dog er det de færeste der går med til sådan noget.. Men det er da et forsøg værd!!

Jens 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:32
Mit råd er helt klart at få afviklet gælden så hurtigt som muligt. Virksomheden kan gå hen og blive meget handicappet af at i begge har gæld og står i RKI. Alene det faktum, at det vil være meget vanskeligt at få en kassekredit og eventuelt lån i en bank vil give jer vanskeligheder. Jeg ved ikke om leverandører vil tjekke jeres kreditværdighed, eller om de har mulighed for det. Men medmindre i starter et ApS eller A/S vil det vel være jer selv som privatpersoner der vil blive kreditvurderet.

Jeg ved ikke helt hvordan det fungerer med RKI. Hvis man betaler sin gæld, bliver man så slettet af deres fine register? Eller vil man stå der i noget tid efter at sagen er afsluttet?

mvh Carsten
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)