Jeg vil gerne begynde at bruge Microsoft Outlook 2007. Men jeg kan ikke komme igang. Jeg har virkelig ingen anelse, om hvordan jeg skal få startet det op. Den kommer op med en "konfiguere Outlook-guide", hvor den be'r mig om nogle ting:
Mit navn
Min E-mail
Mit Password
Skal det være min nuværende Hotmail, eller min ønskede ny E-mail?
Under mit password står der: "skriv den adgangskode, du er blevet tildelt af internetudbyderen." Hvilken internet udbyder?
Håber jeg har forklaret mig ordenligt. :-)
På forhånd tak
David Bograd
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Jeg vil gerne begynde at bruge Microsoft Outlook 2007. Men jeg kan ikke komme igang. Jeg har virkelig ingen anelse, om hvordan jeg skal få startet det op. Den kommer op med en "konfiguere Outlook-guide", hvor den be'r mig om nogle ting:
Mit navn
Min E-mail
Mit Password
Skal det være min nuværende Hotmail, eller min ønskede ny E-mail?
Under mit password står der: "skriv den adgangskode, du er blevet tildelt af internetudbyderen." Hvilken internet udbyder?
Håber jeg har forklaret mig ordenligt. :-)
På forhånd tak
David Bograd
Hej David:)
Det er din eksisterende email du skal indtaste, og det de mener med internet udebyder - er egentligt din hosting udbyder - eller retere sagt koden til din email acc:)
Med den installeret bliver det meget lettere at opsætte Hotmail på din Outlook 2007.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Nu er det således at jeg IKKE har office pakken inde på min - kører open office. Og adgangskode fra internetudbyder ? har jeg s... aldrig fået !
Ved at lade outlook styre mailen ( bruger gmail) så får man nemlig kalenderen med - siger folk - men hvilke fordele er der ellers ? Har da også kalender i gmail !