Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mediegrafikker elev

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogen af jer der kunne bruge eller kender nogen der har plads til en mediegrafikker elev?

Så lad mig høre nærmere.Smile

Mvh Adam

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:45

Mediegrafiker elever vokser på træerne og er i overflod.

Du vækker nok bedst opmærksomhed ved at skrive om dine talenter, hvad du brænder for, hvorfor man skal vælge lige netop dig m.v.
(altså alt det som er gældende for en god jobansøgning)

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 21:52

Ja desværre er der ikke mangel på  elever.. Sad

Men nu er det ikke mig selv der søger, men et familie medlem der mangler en elev plads.. Hans kompetencer vil jeg heller end gerne viderformidle hvis der skulle være interreseret. Smile

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 21:52

Men nu er det ikke mig selv der søger, men et familie medlem der mangler en elev plads.. Hans kompetencer vil jeg heller end gerne viderformidle hvis der skulle være interreseret. Smile

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:57

Hvis man skriver bare en smule om vedkommende og hans kompetencer, er chancerne ihvertfald 100 gange større.

Du drømmer ikke om hvor mange uinspirerende og uengagerede henvendelser vi i vores firma får fra mediegrafikerelever der søger plads. Hovedparten af dem skriver intet om sig selv og meget lidt om deres kvalifikationer.

Således bliver man straks fravalgt, så jeg kan kun opfordre til at skrive yderligere for at vække en potentiel interesse..

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:01

adam:

Der er tilgengæld mangel på elever med talent, kvalifikationer eller stærkt motiveret drivkraft. Så allerede her kan man som elev nemt skille sig ud af mængden ved at bruge 1-2 dage på at skrive en "killer"-ansøgning.

Som modtager af disse ansøgninger fornemmer jeg at de færreste bruger mere end 10 minutter på deres ansøgning, hvilket er komplet useriøst.

Ved uopfordret ansøgninger til virksomheder, så husk for gud skyld at skrive direkte til og om virksomheden, og hvorfor netop denne virksomhed er valgt.
(Der er intet så frastødende som at få en jobansøgning som man tydeligt kan se er sendt upersonligt til 100 andre i præcis samme format).

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 22:01

Jamen , nu har jeg helt uopfodret søgt herinde på hans vegne, så jeg kan ikke udtale mig om hans kompetencer,men du har selvfølgelig ret. Jeg ved han får stor ros for hans porteføjle de steder han har søgt. Men  hvis det skulle have jeres interresse vil jeg heller end gerne viderformidle kontakten så han kan sende sit cv til jer.. :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:15

Jeg ville nu blot hjælpe dig/ham lidt videre med et par tip. Der skal ikke så meget til at skille sig ud i mængden, og modtager man som virksomhed 20 henvendelser hvoraf kun 2 ansøgning er lavet ordentligt, så er det nok de 2 der kommer ind til samtale :)

Det er åndsvagt at blive sorteret fra pga. en sjusket/dårlig ansøgning, som man kunne have lavet bedre med en lille arbejdsindsats.

Jeg tager mig ikke personligt af disse jobansøgninger, men vedkommende skal være velkommen til at gå ind på vores hjemmeside, finde vores officielle e-mail og fremsende en ansøgning.

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 22:30

Jeg har bedt ham om at lave et indlæg her på amino, hurtigst muligt. Men tak for dine råd.. :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)