Hej alle. Efter krysteragtigt at have læst herinde vil jeg høre om I vil kigge på min netshop, hvordan skal den laves bedre. Jeg er en glad amatør ud i dette. . Der er stadig mange muligheder, som jeg slet ikke er færdig med at udforske... Jeg har tilmeldt butikken til forskellige handelsikkert, shoplair og andre og bruger adsense, adwords og google analytics og bliver hele tiden klogere. Jeg vil selvfølgelig lige som alle andre gerne være øverst på rankinglisten og blive fundet først af alle søgemaskiner uden at det koster en bondegård.:-) Gode råd modtages og på forhånd tak. Min adresse er www.garnplus.dk eller .com |
ny butik ....Garnplus
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
<meta name="Description" content="- Clockwork : What''s New Here? - Hardware Software DVD Movies Garnplus: Masser af garn og tilbehør"/> <meta name="Keywords" content="uld, bomuld, effektgarn, tilbehør, - Hardware Software DVD Movies What''s New Here?"/> Hardware, software og DVD movies? Det har da vist ikke så meget med din side at gøre :) Ville gerne gå mere i dybden nu, men jeg tror at jeg hellere må sove lidt :) Hilsen Allan |
Hej Det lyder godt, at du vil kigge på det senere. Jeg har forsøgsvis:-) været inde i butikken og forhåbentlig fjernet den generende fejlkode. (Hvis jeg altså kan fjerne den hvor jeg tror jeg fjerner den fra. Lone fra Garnplus |
Lad mig lægge din side ind på www.kids-domain.dk under Mor>diverse. Det koster dig ikke noget jfc |
jfc
komplet urelateret har i nogle problemer med billeder og tables der gør at der kommer et lille "mellemrum" mellem billederne i firefox.. det er også et problem jeg har oplevet, og jeg fatter ikke grunden - nogen der kan gøre både mig og garnplus klogere ;)? problemet optræder f.eks. i kassen "varegrupper" øverst til venstre.. |
Du behøverikke at gøre noget lige nu. Jeg fremstiller et banner med dit logo fra din forside og lægger det ind onsdag. Sender en mail når det er klart - så kan du se om det er OK. ellers ændrer vi bare ![]() Ganske enkelt jfc www.kids-domain.dk |
jfc
Nu er dit banner inde på www.kids-domain.dk under kategorien Mor>Diverse. Vil du have ændringer så kontakt mig - Held og lykke med din butik. Mvh jfc Lækre børnebøjler til børneværelset www.børnebøjlen.dk |
jfc
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)