Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mudderkastning/ hvem får det sidste ord ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes personligt, at det er godt at Martin Thorborg går ind og lukker tråde, der er blevet en tak for useriøse og nærmest en diskussion om at få det sidste ord. Uden at kunne udtale mig på andres vegne tror jeg på at de indlæg, der er uhøflige , ukonstruktive og meget lidt fremadrettede efterhånden vil forsvinde.

Jeg har det sådan, at jeg gerne vil i kontakt med andre iværksættere, som ved hvad det vil sige at starte noget nyt op og jeg har haft megen glæde af Amino (jeg må bare sortere lidt indimellem;-).

Fortsat god aften til Jer alle : Jesper Boesen Nielsen

INNOACTIVE
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:24
Dato: 18-02-2007 22:42:26 Forfatter:INNOACTIVE
Jeg synes personligt, at det er godt at Martin Thorborg går ind og lukker tråde, der er blevet en tak for useriøse og nærmest en diskussion om at få det sidste ord. Uden at kunne udtale mig på andres vegne tror jeg på at de indlæg, der er uhøflige , ukonstruktive og meget lidt fremadrettede efterhånden vil forsvinde.

Jeg har det sådan, at jeg gerne vil i kontakt med andre iværksættere, som ved hvad det vil sige at starte noget nyt op og jeg har haft megen glæde af Amino (jeg må bare sortere lidt indimellem;-).

Fortsat god aften til Jer alle : Jesper Boesen Nielsen

INNOACTIVE

Er det ikke ved at være lang tid sidden at en tråd er blevet lukket ??? eller er det bare mig der har misset noget?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 10:30
Jeg tror INNOACTIVE mener generelt. Umiddelbart vælger mange aminoer sig selv fra ved denne opførsel. Jeg kigger ihvertfald selv nøje på det, da jeg har et ønske om at være så professionel som muligt. Derfor er det også vigtigt hvem jeg vælger at samarbejde med...

Venligst Tina

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)