|
Jeg synes personligt, at det er godt at Martin Thorborg går ind og lukker tråde, der er blevet en tak for useriøse og nærmest en diskussion om at få det sidste ord. Uden at kunne udtale mig på andres vegne tror jeg på at de indlæg, der er uhøflige , ukonstruktive og meget lidt fremadrettede efterhånden vil forsvinde. Jeg har det sådan, at jeg gerne vil i kontakt med andre iværksættere, som ved hvad det vil sige at starte noget nyt op og jeg har haft megen glæde af Amino (jeg må bare sortere lidt indimellem;-). ![]() Fortsat god aften til Jer alle : Jesper Boesen Nielsen INNOACTIVE |
Dato: 18-02-2007 22:42:26 Forfatter:INNOACTIVEJeg synes personligt, at det er godt at Martin Thorborg går ind og lukker tråde, der er blevet en tak for useriøse og nærmest en diskussion om at få det sidste ord. Uden at kunne udtale mig på andres vegne tror jeg på at de indlæg, der er uhøflige , ukonstruktive og meget lidt fremadrettede efterhånden vil forsvinde.Jeg har det sådan, at jeg gerne vil i kontakt med andre iværksættere, som ved hvad det vil sige at starte noget nyt op og jeg har haft megen glæde af Amino (jeg må bare sortere lidt indimellem;-).Fortsat god aften til Jer alle : Jesper Boesen Nielsen
INNOACTIVEEr det ikke ved at være lang tid sidden at en tråd er blevet lukket ??? eller er det bare mig der har misset noget?
Bliv gratis medlem