vedr. Rank Tracker, så har jeg iøvrigt prøvet at få meget mærkelige resultater når der anvendes GoogleAPI i Rank Tracker.
Så hvis du bruger det så prøv at slå det fra, og lad den søge alm. uden API. (det er dog standard uden API, hvis du ikke har set det op). Husk at sætte Human Emulation på.
Hvorfor bruge et værktøj der har en vis usikkerhed , hvorfor ikke tjekke den på andre computer som du aldrig bruger evt.
Husk der også at have personlige søgning slået fra der og oveni kan man tjekke hvordan ens siden ser ud på en anden skærm , da man aldrig har set hjemmesiden fra den anden computer
vinduespolering århus ligger du nummer 9 hos mig på google.dk jeg kunne ikke finde dig på første side på google.com
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvorfor bruge et værktøj der har en vis usikkerhed , hvorfor ikke tjekke den på andre computer som du aldrig bruger evt.
Nu er lige præcis Rank Tracker nok et af de mest nøjagtige programmer at anvende, og er mindst ligeså nøjagtigt (hvis ikke mere), end at tjekke resultaterne manuelt via en browser.
Når det så er sagt, så skal programmet naturligvis ikke være sat forkert op. Problematikken vedr. Google API er ikke en fejl i programmet, men et problem der kan opstå uanset hvad, hvis man anvender Google's API.
Benytter samme side og tekst vil det give problemer?. Det bliver selvfølgelig ikke ens da det er specefikt til denne by.
Hvis du bruger samme tekst bliver det duplicate content og kan derved give dig problemer. Du får som udgangspunkt intet andet end problemer og en masse spildtid ud af at gøre det.
jeg fornemmer iøvrigt lidt at du tror det er smart at købe en masse domæner til at støtte hvert enkelt søgeord. Det gør det næppe, du kan få langt mere ud af at dedikere din tid og dine ressourcer på at lave ét godt website med en god struktur og så lave det som undersider dertil, hvor du forsøger at ranke på de forskellige søgeord på forskellige undersider.
Derved skal du også kun linkbuilde til ét domæne (dog flere undersider).
Nu er lige præcis Rank Tracker nok et af de mest nøjagtige programmer at anvende, og er mindst ligeså nøjagtigt (hvis ikke mere), end at tjekke resultaterne manuelt via en browser.
Når det så er sagt, så skal programmet naturligvis ikke være sat forkert op. Problematikken vedr. Google API er ikke en fejl i programmet, men et problem der kan opstå uanset hvad, hvis man anvender Google's API.
korrekt nok tror det måske er sat efter engelske det ved jeg ikke, men jeg kunne se google.com gav et andet resultatet men det var tæt på det han fik efter denne rank tracker og det var noget andet på google.dk
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
korrekt nok tror det måske er sat efter engelske det ved jeg ikke, men jeg kunne se google.com gav et andet resultatet men det var tæt på det han fik efter denne rank tracker og det var noget andet på google.dk
Det kunne være en mulighed. Når man sætter det op, så kan man dog ret enkelt og tydeligt vælge om man vil søge i google.dk, google.com osv. Men brugeren af programmet kan selvfølgelig godt have valgt forkert som du her påpeger :)