Hej Amino'er, Jeg har længe gået med ideen om at blive selvstændig. Men har altid manglet en sparringspartner til at fører mine mange gode ideer ud i livet. Så nu er jeg nået til den konklusion, at det er nemmere at finde et eksisterende produkt i udlandet, frem for at skulle til at opfinde den dybe tallerken på ny. Så mit spørgsmål 1 er; Hvordan får jeg et agentur på et produkt fx. i norden og i hvilken branche er det mest rentabelt at starte sin søgning...? Jeg ved det er stort spørgsmål, men har i længere tid surfet på nettet, snakket med mit netværk og ledt efter det rigtige produkt, men uden held.. Lad os sige at jeg så finder produktet eller serviceydelsen - hvor søger jeg så information om det allerede er i DK. Eller hvem der har agenturet på det...? Spørgsmål 2; Jeg går med en masse gode ideer til virksomheder, men mangler nogen at sparre med, som har haft succes med at føre en ide ud i livet.... Hvordan lufter man sin gode ide og får sparring til at få den fra ide til virkelighed - uden nogen bare stjæler den....? Håber på en masse god feedback Mvh Nic |
Hej Nic
Tror du skal starte således :
Hvad har du af penge og tid, at investere i et agentur. Derefter skriver du f.eks. 5 brancher ned som du mener kunne være aktuelle og søger efter et produkt/service ydelse som passer ind med dit budget og resourcer.
Du skal ikke være bange for at folk stjæler fra dig. Verden er fyldt med ideer og der er masser af muligheder til alle. Desuden plejer folk der "stjæler" en andens ide ikke få succes med tingene.
Hvis man er for doven, til at komme på et koncept eller ide selv og stjæler en ide man hører om, så er man sikkert også for doven til at fører den ud i livet...
Det er langt fra nok, at have en god ide, den skal føres ud i livet og det kræver meget mere end man lige regner med
Mvh Kim