Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mini Graver, mangler job!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Brande/Give
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 12
Fra  Søndergaard Enterprise Aps Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jamen det ligger lidt stille, men det går da..... Vi køre det meste af Jylland, fyn og Sjælland efter aftale.

Men det skulle da meget gerne stå her inde, hvis ikke så er jeg under freelancer her inde :-)

Mvh, Søndergaard

Fra Brande/Give
Tilmeldt 27. Aug 10
Fra  Søndergaard Enterprise Aps Skrevet kl. 20:39

Vi er bosat i Brande og Give ( Midtjylland) Ja vi kommer lidt omkring, det gør det også meget nemmere for os, med ny motor vej i den ene og anden retning, tid er jo penge, både for os og kundenSmile

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:00

Ja, men det koster jo også penge i transport, men vil folk betale for dette er det jo okay, vi har bla. være i Sønderborg og tilbygge en 1.sal, sjovt nok billigere end de Sønderjyske tømrerfirmaer kunne, som også bød på opgaven, så det kan sagtens lade sig gøre...:)

Fra Brande/Give
Tilmeldt 27. Aug 10
Fra  Søndergaard Enterprise Aps Skrevet kl. 21:16

Det er også det jeg oplever, at vi lidt billigere end de andre i mange tilfælde. Men ja det er bare at klø på! Jeg selv, så har jeg lige afsluttet flerer størrerer projekter i Rumænien, som har stået på i 7 måneder, Og min bror har haft roret her hjemme imens. Men nu står den på Dk lidt igen for mit vedkommende med med min bror, Michael!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)