Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillægsprogrammer til SummaSummarum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder  lige nu og kigger  på en Summasummarum  -  deres   Professionel version

skal laves regningerr ud til  kunder  i  en  VVS håndværker virksomhed

Når man  alligvel skal til og igang  med  det  bureaukrati   -  hvordan  slipper man  nemmest om ved  at  få fodret programmet  med  information  om mine priser  fra min grossist f.eks.   Det  er jo hestearbejde at  holde styr  på  alle  varenr.  fra  AO   eller  Brødrene Dahl, som jeg handler hos

Nogen med erfaring i  supplere  Summarum  med  andre  programmer  evt.  nogle som er gratis??  man kan jo  håbe

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 15:29

en sådan oversigt kan du  finde  på en underside på min supportside for SummaSummarum spørgsmål

PÅ  http://www.summasupport.dk/tillaegsprogrammer.php    har jeg samlet en stribe

tillægsprogrammer  som alle kan samarbejde med Summa.  Jeg har lavet under-undersider for hvert enkelt detail program  - og til overflod så ligger der også en YouTube video der på 5-8 minutter viser  hvorledes programmerne virker SAMMEN.

Nu spørger du så konkret om Professionel og så dine priser fra AO og Brødrene Dahl.  Der skal du  altså  istedet  aktivere  Enterprise versionen af Summa for at du får det til at virke.  Er du  een af dem der "kun" har en Professionel  kan du  imidlertid godt få  lov til at  checke  det..   Du sender dine aktuelle prisfiler fra dine grossister  +  en sikkerhedskopi af dit regnskab.  Så indlæser jeg dine prisfiler med dine  fortjenst-%%  i varekartoteket  og returnerer en sikkerhedskopi til dig.  Den kan du så bruge i  ca. 1 måned   (indtil der kommer  rettelsesfiler fra grossisten på de 5-10 % af varenr.  som de justerer  pr. gang).   Hvis du så efter en prøveperiode synes om systemet -  så  forventer jeg selvfølgelig at du vender tilbage til mig  og køber  dels  opgraderingen fra Prof. til Enterprise  +  ERP Tolk som er tillægsprogrammet  du  skal  anvende til det formål.

Sikkerhedskopien  indlæser du  så  på din PC  -  og  kører videre  på Professionel maner  indtil du  er overbevist om  at  det er sagen.

Tilmeldt 6. Jul 10
Skrevet kl. 17:40

er langt  over  de  300 gratis  poster   så  jeg  vil  ikke  kunne  bogføre  i  sådan  en Enterprise -   men  må  jeg  forstå  det  således   at  jeg  kan  få lavet  et opdatet  varekartotek   med  tilrettede  priser   (indkøøb  og    mine  salgspriser)  -   og så  kan  jeg  bruge  det  kartotek  som  du  tilretter   i  min  Professionel???

hvis  rigtigt  opfattet   -  så  vil  jeg da  være  meget, meget  iiiinteresseret i  sådan et tilbud

forøvrigt  en kanongod  intro  du  har lavet  i  den  YouTube video (glemte  da og give dig en  tommelfinger  op;    lover  at   jeg  vil  få  smidt  en sådan   :)))

jeg vil få  fat  i  nogle  prisfiler  til  dig;  ses  indenfor længe

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 21:34

jenz:

er langt  over  de  300 gratis  poster   så  jeg  vil  ikke  kunne  bogføre  i  sådan  en Enterprise -   men  må  jeg  forstå  det  således   at  jeg  kan  få lavet  et opdatet  varekartotek   med  tilrettede  priser   (indkøøb  og    mine  salgspriser)  -   og så  kan  jeg  bruge  det  kartotek  som  du  tilretter   i  min  Professionel???

hvis  rigtigt  opfattet   -  så  vil  jeg da  være  meget, meget  iiiinteresseret i  sådan et tilbud

forøvrigt  en kanongod  intro  du  har lavet  i  den  YouTube video (glemte  da og give dig en  tommelfinger  op;    lover  at   jeg  vil  få  smidt  en sådan   :)))

jeg vil få  fat  i  nogle  prisfiler  til  dig;  ses  indenfor længe

JA   jeg  importerer  varerne  ind  og etablerer dit  varekartotek. Det kan  du bruge i Professionel udgaven  -  men du   skal  være opmærksom på  at  det  bliver ukurant  efter en vis tid  -  når grossisten  har lavet  næste opdatering  på  et antal  %% af  det  samlede varenr. udbud.  Så  kommer  der  slør  i  dine  priser  -   og  her må  du  så vælge om  du  vil  anskaffe dels  ERP Tolk  så  du  selv  kan  lave  prisfil-importen   og  for at  få det til at  spille i SummaSummarum  så SKAL  du  have  Enterprise-versionen.

men du  vil  opleve  at  du  bliver  mere  skarp  og præcis  i  dit  kalkulationsarbejde -  når du bruger  SS´s  fakturamodul  til at  lave  tilbud  til  dine  kunder  og efterfølgende  udskriver  regninger  til  dem

send  dine  filer  til  mig   på   ottobp(at)gmail.com

Tilmeldt 6. Jul 10
Skrevet kl. 14:37

fedt  med  sikkerhedskopien  med  alle  de  mange  varenr.  med  mine indkøbspriser  og  mine  salgspriser.  TAAAKKER mange gange.

specielt  det  med  at  jeg  har  fået  mine  avance-%%  lagt  på  de  forskellige undergrupper  i  vareregistret  spiller MAX.

nu  vil  jeg  teste  det  af  i  den  kommende  måneds tid indtil  Brd. Dahl og AO  kommer springende  deres  månedsopdate  med  nye priser.  Kan  godt se  der  kommer  slør i  priserne  når der  kommer  stigningerr  på  en  4-5000  varenr.  som  de typisk  er på  når  de regulerer priser.

Så bliver jeg  jo  nok  nød  til at  komme  til lommerne for at hente opgraden  til Enterprisen  og så det EPR Tolk  modul -  som laver  importen

PS  var  lige  inde  omkring  Visma siden  og  ser  at de har et suppertilbud  til  de gamle Summarum kunder (dem med SS2)  med  50% rabat ved  opgradering til  en  version 3  nu  her i  marts måned.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)