Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til nue webshops

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, men en ca pris er svær at give?

Finkena

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Man kan sige, nu har du fået en del af de guldkort som normalt ville være med i førnævnte punkt 1.
Hvis man blot ønsker en analyse af et elelr flere site, er det naturligvis meget billigere end hvis du skal have mig til at implementer det, det er ofte det som tager lang tid.

Jeg vil anbefale dig at gå videre med de ting jeg nævnte før, inden du kaster nogle (flere?) penge efter det.
Du skal naturligvis også tænke på at have gode tekster på dit site, altså tekster der beskriver dine produkter samt tekster der indeholder de søgeord du vil findes på, bare ikke for mange gentagelser.
Unikt content er en af de bedste ting, du kan arbejde med når vi taler SEO mener jeg.

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 09:38
Du kan også tage et kig her og få lidt mere viden om det store emne: http://www.effektivmarkedsfoering.dk/default.asp?P=Soegemaskineoptimering.79.55.55.0
Det er også en her fra Amino.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 11:53
Hej

Luxos er et rigtig fedt navn, og butikken ser flot ud med fine billeder.

Annoncering på f.eks. Google AdWords og Kelkoo er forholdsvis billig, men jeg tror, du ville få mere og bedre trafik, hvis du havde nogle mærkevarer i din butik. Sådan, at kunder, der f.eks. søger på Google på D&G eller Versace ville blive præsenteret for din butik. Søgte lige på Dolce og Gabbana på Google, og der er ikke så stor konkurrence på AdWords, så dine muligheder for at komme øverst skulle være gode med et budget på et par tusind pr. måned.

Jeg synes dog, at du skal op på over 200 forskellige varer inden du begynder at annoncere, ellers virker butikken halvtom, og du får svært ved at få kunderne til at komme tilbage.

Kristian

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:07
Hej Kristian,

Tak for dine indput, der er dog et par ting der lige skal nævnes;0)

Luxos er lavet til meget unge piger der gerne vil have noget specielt og frækt, som ikke lige fåes nede i H&M, men holder en nogenlunde prisklasse. Det er tøj der bliver importeret fra Tyskland og Usa.

www.luxstore.dk er en side med det dyre mærke Ducal. Målgruppen er en smule anderledes da det er piger der gerne vil betale for kvaliteten.

Jeg er enig med dig i at de dyre og fede mærker er meget attraktive, men det er ikke bare lige sådan at få dem hjem samt der er meget tvivl om ægthed i disse dage. Jeg tror derfor ikke folk tør købe så dyre varer som du nævner, og det er møg dyrt at brænde inde med disse.

Men Ducal Design som vi fører på ovenstående, er meget attraktivt, men vi skal ud på nettet med siden, og det er egentlig det jeg mangler hjælpen til.

Kom gerne med indput;0)

Finkena

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:47
Kan tilbyde dig at komme ind på www.kids-domain.dk under Mor i et par kategorier.

Det er et lille skridt på vejen.

Men undskyld mig - få dog sidens top-billede gjort lidt mere interessant og sælgende. Du har jo flotte produkter og modeller.

Jfc

jfc
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)