På SU må du gerne have formue og andet - det må man bestemt ikke på kontanthjælp - da denne er beregnet til at hjælpe hvis du ikke har andre muligheder overhovedet..
Det er også det jeg har læst, men et smba med 0kr kapital, og i opstart har jo nødvendigvis ingen værdier eller anden form for formume. (overskud)
Mvh Anders
Skal jeg ikke kunne afvise - men det gør igen SMBA til en useriøs selskabets form. Ingen kapital binding - ingen ansvar = meget mere svindel.
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Super ide med din virksomhedsoplæg Anders. Men hvor er det synd ( mest for Denni P. Gottfredsen selv) at nogen ikke blot kan være konstruktive i sine indlæg og i stedet fokuserer positivt fremad rettet.
Og du kan kun drive din virksomhed fremover på god rådgivning og konstruktive forslag - ikke på negative hentydning.
jeg mener også, om det er smba. A/S aps i/s eller blot et enkelt mands fortagen så har det ikke noget med virksomhedsformen der bringer snyd frem i erhvers livet, det er de personer bag og der tror jeg hvis man gik alle virksomheder igennem ville man finde et lige fordelt fup bag virksomhederne,
det kan godt være at regnskabet er mere frit i de små selskaber smba og enkelt mands.
men mon ikke den store direktør i a/SAPS lufter en masse vare ud af bagdøren istedet for. så.
vil man snyde så snyder man uanset selskab for den ene er ikke mere beskidt end den anden.
Mvh Martin
obs. beklager mit indlæg hvor jeg samligner SU med kontant hjælp, den missede jeg med formue forskel.