Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping tilbydes med 20% i fortjeneste

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg skriver dette indlæg for en samarbejdspartner, men kontakten kommer til, at gå igennem mig.

Jeg søger efter webshops, butikker m.m. som er interesseret i mulighederne med dropshipping. (Kan også sælges igennem f.eks. bilklubber, personaleforeningen, en affilite side eller lignende)

Produktet er auto relateret og der findes f.eks. ca. 500.000 biler i Danmark som "mangler" dette produkt, så potentialet for salg er der :-) Udover biler, så kan produktet også sælges til ejere af f.eks. campingvogne, trailere, motorcykler, scootere m.m.

Produktet er meget konkurrencedygtigt, bl.a. er prisen ca. 20-30% lavere end konkurrenterne, pga. denne virksomheds struktur.

Fordelene ved dropshipping er, at du slipper for at have varen på lager, da den sendes direkte fra os.

Hvis du er interesseret eller har spørgsmål, så send mig en mail på kimandersen1975@forum.dk

Mvh Kim

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Skrevet kl. 10:53

Grunden til, at jeg ikke nævner navn og produktet her, er pga. konkurrence hensyn

Mvh Kim

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:11

Jeg vil gerne høre lidt mere om produktet kan du evt. sende en PB, Jeg kunne ikke lige sende en til dig, ved ikke hvorfor...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:13

Lene Skouggard Magle:

Jeg vil gerne høre lidt mere om produktet kan du evt. sende en PB, Jeg kunne ikke lige sende en til dig, ved ikke hvorfor...

han skriver at du skal sende ham en mail. Ikke en PB.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:38

Hej Kim

Har smidt en mail til dig.

Michael

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Skrevet kl. 12:23

Hej

Jeg svarer på mails i løbet af weekenden, da jeg gerne vil give alle et personligt svar.

Så fortvivl ikke, hvis du ikke hører fra mig før lørdag eller søndag.

Mvh Kim

P.S. alle får svar

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:25

Lyder lidt som en lille gps til sporing :-) men vil da gerne hører noget mere..

Mikkel

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Skrevet kl. 12:42

Hej Mikkel

Det er det ikke :-) Men send mig en mail, så kan vi tag den derfra

Mvh Kim

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Skrevet kl. 12:43

Hej igen

Ha lidt tålmodighed, da jeg har fået en del henvendelser. Skriv gerne hvis du i forvejen har f.eks. en webshop eller måske erfaring med affilite (Ved ikke om det er stavet rigtigt :-)

Mvh Kim

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)