|
Først og fremmest vidste jeg ikke lige hvilken kategori jeg skulle lægge dette indlæg i, så det blev her i caféen - håber det er ok (ellers må det gerne flyttes) Som nogle af jer ved, driver jeg med en kammerat en bil-side (www.brugtstyling.dk), hvor vi ca. 4 gange om året holder konkurrencer for medlemmerne i vores forum. De sidste par konkurrencer har været lidt "flade" og vi har kun fået sponsorerede produkter fra 3 forhandlere af biludstyr eller bil-relaterede produkter. Derfor sidder jeg nu og arbejder lidt mere seriøst med at få sponsorer til vores næste konkurrence (løbende fra 1. april - 1. juni) Jeg har indtil videre griflet følgende "salgs-argumenter" ned til evt. sponsorer. Disse argumenter skal flettes ind i en e-mail, som jeg så vil sende rundt til forskellige forhandlere, for at høre om de kunne være interesseret i at sponsorere et produkt til vores konkurrence. Konkurrence argumenter til sponsorer: Eksponering * Tallet er et skøn, Links sektion Et sponsorat til konkurrencen kan bestå af et hvilket som helst bil-relateret produkt, men skal have en minimums-værdi på 200. kr. 1. Hvad siger I til disse argumenter? (ris/ros/forslag til ændringer & tilføjelser) 2. Er minimums-værdien for lavt sat - og skal der overhovedet være en? 3. Synes i jeg skal sende tilbud ud pr. mail eller pr. brev? Håber jeg kan få nogle af de "garvede" folk på banen, da jeg er grøn på dette område og meget gerne vil suge lidt erfaring til mig :-) Mvh. Stieper |
Gode forslag, ris/ros ønskes
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem