Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, hjælp, hjælp

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene

Det er altid svært med de banker og ja som de andre siger jo mere du har styr på jo bedre.

Men ang husleje, kan jeg måske hjælpe dig lidt, du siger det koster 9000 men hvor stort er det og i hvilke by er det??

Kh Jimmi

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene

 

Indledningsvis vil jeg sige, at det er vanskeligt at vurderer huslejn ud fra de oplysninger, som du indtil videre er kommet med. Jeg skal vide noget om størrelse, øvrige lokaler, incl. lejen inventar osv. Desuden er det afgørende hvor lokalet er beliggende.

 

Jeg ville gerne give dig et lidt mre knkret bud på, hvordan du finderud af størrelsen på dit lager. Det er vankseligt ud fra de foreliggende oplysninger, men jeg har måske nogle beregningsmodeller som kan hjælpe dig.

 

Du er velkommen til at ontakte mig på 3132 1599 eller kim@bf-fyn.dk

Kim

Fra 6100 Haderslev
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene. 

Jeg havde ikke lige læst mig frem til at det var børnetøj du ville sælge. Der er rigtig mange børnetøj-butikker der har det svært for tiden. Det er et marked der er hårdt ramt af stigende handel på nettet og dine priser i butikken skal være meget konkurrencedygtige. Og hvis det er 50000,- tøj du vil starthandle for, så er jeg bange for din rabat ikke er stor nok til at matche de priser der er på nettet. 

Det er vigtigt at du har fremtiden med. Hvis du laver sådan en butik, går jeg ud fra det er noget du vil de næste 10-20-30 år. De mennesker du skal sælge til, er en generation der bliver mere og mere digitaliseret. Og samtidigt bliver rigtig mange unge mennesker forældre for tiden, og de vil oftest søge den billige løsning. 

Jeg synes du skal følge din drøm, det skal man altid.. Men ikke hovedløst. Jeg tror godt du kan få det til at fungerer, men jeg synes du skal oprette en webshop ved siden af, så du også sælger dit tøj via nettet, ellers tror jeg ikke du overlever. Det måske en hård melding, men hellere stille sig kritisk nu, end gøre det når der er mistet 70000,- 

 

 

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene jeg vil gerne dele nogle få bøger med dig, hvis du kontakter mig på pm, med din email så sender jeg dig detaljer.

 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Malene:
Hej Kenneth

Tak for dit svar.

Syns virkelig det er svært med et realistisk budget lige nu, før jeg ved hvor meget tøj osv. der skal være til at starte op på. Jeg har virkelig lang vej igen kan jeg mærke:) Jeg har jo pt. ikke en ide om, hvad det vil koste at fylde butikken med tøj. Jeg har allerede fundet nogen kontakter, hvor jeg kan købe tøjet, når jeg altså når dertil. Der er ingen i byen der sælger børnetøj, det har der dog været, men det skal ikke bremse mig. Jeg tror virkelig på det. Men huslejen kom bare meget bag på mig, troede slet ikke den ville være i det prisleje.
Butikken er klar, så for at sige det lidt nemt er det "bare" tøj og kasseapperat der skal derind i første omgang.

Mange hilsner

Malene

 

Hej

Som jeg skrev i den anden tråd - hvis du vil tage lidt transport ind til Kbh. centrum tæt på nørreport st. så er der her et alternativ, mange mennesker, børnefamilier, turister osv. osv. Send mig evt. en mail.

Der er rigtig meget forskelle på butikslokaler i forskellige områder - Jeg har med succes haft en tøjbutik i centrum af kbh.K og her snakker vi super lav husleje på 6500 - for 60 m2- jeg har lige sendt den ud på lokalebørs i dag, da vi nu rykker op i plads da vi er klar til at udvikle os yderligere.... Så den er fri nu og lige lagt op - Så tjek belligenheden her kontra prisen og det er billigt....

http://www.amino.dk/lokalebors/butikslokale-udlejes-i-koebenhavn-k-26572

Mvh. Casper

info@neverstone.com 

 

 

[View:http://neverstone.com/]

Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene

Jeg tror du skal starte med at lave nogle overskrifter over alle de ting du mener du mangler at få mere styr på, du skriver flere steder, at du har en række faktorer du er usikre på, hvor meget skal du ca. investere i lager? osv. osv.

Når du har svar (ca. svar) på alle områder og føler at nu har du undersøgt det eksisterende marked, besluttet din egen strategi (hvad vil du tilføre markedet af nyt/anderledes) så har du et rigtig godt fundament til at gå i banken på.

Hvis du undervejs i dine analyser kommer frem til, at det måske ikke ser så realistisk/rentabelt ud, så må du ikke tøve med at trække stikket ud på projektet, men jeg kan forestille mig hvor svært det er når man har fået "følelser" for et nyt spændende projekt.

Det var bare mine meninger/råd

Det bliver spændende at høre hvad du ender med, held og lykke i hvertfald

Venlig hilsen

Kenneth

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)