Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min skiathos side

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

så er jeg gåde i gang med nyt udsene på min skide efter nogle gode råd her inde fra hvad syntes i

ny.skiathos-info.dk

den er ikke helt færdig der kommer mere indhold

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:14

Hvofor ligge sin test side online med links det laver duplikat da der er ens tekst begge sider såvidt jeg kan se

Må erkende jeg bedste kan lide den side du har nu og ikke test siden før den ligger online den test side i tråden , højre side bar med links og tekst nogle af links er der ikke plads til alt tekst derved skriver det ovenpå hinanden

Mangler et logo der fortæller at der er rejse side den kvinde på den anden side synes jeg forklaret godt det var en rejse side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Skrevet kl. 12:50

nu ligger sidne hvr den skal på skiathos-info.dk hvad syntes i om den nye side

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12

Det er da en fin side! God og informativ. Var det en ide med at skaffe et lille kort over Skiathos, så man kan se, hvor de forskellige steder ligger i forhold til hinanden?

Gider du ikke ændre afstemningen? Jeg kiggede på de 4 radio-knapper, men kunne ikke finde et, der passede helt. Jeg ville vælge den øverste, hvor der står "Ja, det har jeg Skøn ø og jeg kommer igen". Jeg vil gerne stemme, men ved ikke, om jeg virkelig vender tilbage. Men jeg VIL gerne komme igen.

Jeg åbnede hjemmesiden med IE7, og der kommer nogle små formatterings-ændringer. Har du udviklet siden til Firefox eller Chrome? Hvordan siden vises er ikke helt det samme i forskellige browsere.

Her er et link til en anden side om Skiathos:

http://www.travellingbears.dk/bears/skiathos.php

Jeg synes, det var en skøøøn, skøn ø, så jeg er helt enig med dig!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15

Den er blevet meget bedre end den tidligere :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Skrevet kl. 13:25

jeg retter det med knappen og sidne er lave i ie7  det med kortet der skal jeg finde et der er beder en det der ligger et i menuen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40

Jeg havde ikke set, at der faktisk allerede ER kort over Skiathos, beklager...

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Skrevet kl. 14:44

griner det er hvad der kan ske min ven

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04

Har lige været foto-galleriet igennem og flere andre sider, men kan ikke finde et foto over en af Skiathos' alle-største specialiteter: Jet-passagerfly, der lander på startbanen!

Var det en ide at få billeder med af landende fly? Har du selv fotos? ellers har jeg en del fotos, jeg kan sende dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26

Nårh, undskyld, nu HAR jeg fundet nogle fotos af landende fly; det var bare et spørgsmål om at lede længe nok. Men er du interesseret, kan jeg sende originalerne til de vedhæftede fotos. Originalerne har mere med af omgivelserne, blot til info.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)