Hej Amino, jeg kunne forestille mig dette er et spørgsmål der bliver stillet meget herinde. I må bære over med mig. Jeg forsøgte med en Amino-søgning, men kom ikke frem til noget jeg kunne bruge. Jeg har oprettet bloggen HotCocoa - en blog omkring Apple, iPhone, iPad og Mac - og vil gerne lege lidt med AdSense og Affiliate. Jeg er klar over trafikken ikke er stor nok til Affiliates, men det er nu mere noget jeg leger med og ser hvordan det foregår. Benytter mig af TradeDoubler. Det jeg dog er interesseret i er AdSense. Jeg kan lide ideen om pay pr. klik, i sær når der ikke er så mange besøgene. Problemet er dog at Google viser fuldstændig urelevante reklamer - altså. Hvordan får jeg Google til at vise relevante reklamer for Apple, tilbehør, abonnomenter, tilbud osv. Nu har jeg haft AdSense oppe og kører i præcis 14 dage - der burde begynde at dukke relevante reklamer op. Hvad kan jeg gøre for at hjælpe Google? Hvad vil I foreslå? Skal jeg bruge en helt anden service? Jeg er lidt på bar bund her... håber I kan hjælpe mig, da jeg er forholdsvis ny indenfor dette område :-) |
Hmm har Tradedoubler ikke et alternativ som er målrettet? Adsense er lidt en rodebutik med amatør annoncer som nok ikke vil klæde dit site.