|
Ved godt dette lyder som en "NU ER DEN HER" salgstale, for sådan er den faktisk ikke ment - det er mere en "Hvordan får vi budskabet ud til ALLE danske virksomheder ??.." >> er der mon nogle af alle jer erhvervsdrivende der døjer med den tørre luft vi har på denne årstid - eller hvad med jeres personale ?.. - aldrig hørt eller tænkt over de tørre kløende øjne ??.. - eller konstant tør i halsen ??.. - eller Statiskelektrisitet ??.. kig på www.vandvaeg.dk - eller ring... >> Er her mon en som sidder inde med viden til god og effektiv markedsføring, eller måske ligefrem vil indgå samarbejde på et fornuftigt plan ??.. Venlig hilsen René Møllgren.. Tlf: 7027 7476 mail: info@deZari.dk **************************************** Har du husket at vande dine medarbejdere i dag ?.. - www.VandVaeg.dk (www.vandvæg.dk) |
Hej René
Jeg har arbejdet med mødebooking for Aqua Wall på et tidspunkt, og har hjulpet med at få den ud i en del virksomheder.
Dit produkt ligner tilnærmelsesvis meget det produkt, dog i lidt mere attraktive udformninger.
Du kan give mig et kald, hvis du vil høre hvad vi kan gøre for jer.
Jeg kan fanges på 69606300 eller 30640054
mvh
Christian
Bliv gratis medlem