Ved godt dette lyder som en "NU ER DEN HER" salgstale, for sådan er den faktisk ikke ment - det er mere en "Hvordan får vi budskabet ud til ALLE danske virksomheder ??.." >> er der mon nogle af alle jer erhvervsdrivende der døjer med den tørre luft vi har på denne årstid - eller hvad med jeres personale ?.. - aldrig hørt eller tænkt over de tørre kløende øjne ??.. - eller konstant tør i halsen ??.. - eller Statiskelektrisitet ??.. kig på www.vandvaeg.dk - eller ring... >> Er her mon en som sidder inde med viden til god og effektiv markedsføring, eller måske ligefrem vil indgå samarbejde på et fornuftigt plan ??.. Venlig hilsen René Møllgren.. Tlf: 7027 7476 mail: info@deZari.dk **************************************** Har du husket at vande dine medarbejdere i dag ?.. - www.VandVaeg.dk (www.vandvæg.dk) |
Hej René
Jeg har arbejdet med mødebooking for Aqua Wall på et tidspunkt, og har hjulpet med at få den ud i en del virksomheder.
Dit produkt ligner tilnærmelsesvis meget det produkt, dog i lidt mere attraktive udformninger.
Du kan give mig et kald, hvis du vil høre hvad vi kan gøre for jer.
Jeg kan fanges på 69606300 eller 30640054
mvh
Christian