Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tør luft ?.. - Effektiv Markedsføring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Effektiv Markedsføring ??..

Ved godt dette lyder som en "NU ER DEN HER" salgstale, for sådan er den faktisk ikke ment - det er mere en "Hvordan får vi budskabet ud til ALLE danske virksomheder ??.."

>>
er der mon nogle af alle jer erhvervsdrivende der døjer med den tørre luft vi har på denne årstid - eller hvad med jeres personale ?..
- aldrig hørt eller tænkt over de tørre kløende øjne ??.. - eller konstant tør i halsen ??..
- eller Statiskelektrisitet ??..

kig på www.vandvaeg.dk - eller ring...
>>

Er her mon en som sidder inde med viden til god og effektiv markedsføring, eller måske ligefrem vil indgå samarbejde på et fornuftigt plan ??..

Venlig hilsen

René Møllgren..
Tlf: 7027 7476
mail: info@deZari.dk

Har du husket at vande dine medarbejdere i dag ?.. - www.VandVaeg.dk (www.vandvæg.dk)

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 08:50
Hej René

Jeg har arbejdet med mødebooking for Aqua Wall på et tidspunkt, og har hjulpet med at få den ud i en del virksomheder.

Dit produkt ligner tilnærmelsesvis meget det produkt, dog i lidt mere attraktive udformninger.

Du kan give mig et kald, hvis du vil høre hvad vi kan gøre for jer.

Jeg kan fanges på 69606300 eller 30640054

mvh

Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:24
Hej Christian,

Ja, vi er bekendt med Aqua Wall - som ganske rigtigt også kan befugte luften, og ja, alt andet er vist en hel del anderledes ;-)

Vi specielfremstiller i øvrigt mange af vores vandvægge, - og kan fremstille ALT, som det pågældende firma måtte ønske ..

Men mange tak for din henvendelse, jeg ringer til dig senere i dag...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)