Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på stor webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har været med til at udvikle webshoppen www.dabotek.dk

Den målrettet B2B salg inden for skibsbygning- og svejsebrachen. Webshoppen er integreret direkte ind i Visma.

I må meget gerne komme med gode input til forsidens design, seo, og hvad jeres I eller oplever på siden.

På nuværende tidspunkt mangler vi korrektur på engelsk og tysk.

Vh
Casper 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:20

Siden ser okay ud

tekst er meget småt på min lille skærme , men om det er også større tekst på større skærm ved jeg ikke.

kontakt formular på kontakt side derved let at kontakt dig , vis sider på bibliotek mv.

vis haves CVR nummer ville jeg sætte det på kontakt siden

Salgsbetingelser siden meget svær at læse ingen under overskrifter på siden og den lille skrift på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:29
Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Fra  ProGadget Skrevet kl. 11:41

Vi har ca. 7.000 produkter på webshoppen.

Hvis jeg følger dit link, får jeg ca. 8200 sider?

Produktmenuen i højreside kommer direkte fra Visma. Men da vi fandt ud af, at Google havde problemer med at finde disse sider, lavede vi "produkter" i topmenuen, hvor vi har nogle flere muligheder for design og indtastning af div. søgeord.

mht. design ala 2011, kan jeg kun give dig ret. Vi begyndte på dette projekt i 2006, hvor webshops var et helt andet sted end i dag.

Vh Casper

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Fra  ProGadget Skrevet kl. 11:53

Hej Mikael.

Jeg har lige prøvet at ændre salgsbetingelserne, således at de bliver mere læsevenlige.

CVR nummer vil vi prøve at bringe lidt mere frem, samt teste webshoppen på mindre skærme. Skriften kan godt have en tendens til at blive noget småt. Hvilken skærmstørrelse har du?

Vh Casper

Fra Højbjerg
Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:05

Fem hurtige SEO-skud:

• I har/vil få problemer med duplicate content. Alle jeres sider kan tilgåes med og uden www. Derudover har bruger i som standard uppercase (store bogstaver) i jeres URLs, men samme side kan tilgåes med lowercase. 

• Jeres descriptions er langt fra optimale og de fleste tilfælde ikke lange nok til at Google bruger det til deres snippet.

• Jeres titles starter med brandnavn istedet for det primære keyword for de enkelte sider.

• I har ikke udnyttet værdien af header tags (H1, H2 osv). 

• Alt-attributter er ikke udnyttet.

Det var en hurtigt gennemgang af en enkelt produkt-side, så der vil nok være flere problemer gemt rundt omkring.  

Håber det kunne bruges og at det er noget I kan arbejde ud fra. Generelt set, så ser det ud til at www.dabotek.dk godt kunne bruge en ordentligt SEO-overhaling.

Og så husk at lav aktive links når du linker til din side fra f.eks. Amino - Dabotek.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:10

Casper:

Hej Mikael.

Jeg har lige prøvet at ændre salgsbetingelserne, således at de bliver mere læsevenlige.

CVR nummer vil vi prøve at bringe lidt mere frem, samt teste webshoppen på mindre skærme. Skriften kan godt have en tendens til at blive noget småt. Hvilken skærmstørrelse har du?

Vh Casper

10 skærm størrelse altså de små  computer man kan have rundt med over alt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Fra  ProGadget Skrevet kl. 00:11

Hej :)
Hvis jeg forstår det rigtigt:

1) Vi skal sørge for, at man kun kan få adgang til shoppen enten med eller uden www.  og ligeledes med små og store bogstaver?

2) Hvor lang må en meta-description være?

3) og 4) Vil vi prøve at ændre

5) Dette gøres ved at tilføje en tekst til en billede ikke, samt at billederne har et passende navn og ikke bare hedder AN35425 for i stedet at hedde: billig_aluminiumstape?

Tak for din gennemgang af seo, vi vil helt sikkert kigge på disse punkter det kommende stykke tid :)

Vh
Casper 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:46

Casper:

1) Vi skal sørge for, at man kun kan få adgang til shoppen enten med eller uden www.  og ligeledes med små og store bogstaver?

http://www.amino.dk/search/Search.aspx?s=301+redirect&l=Amino

Casper:

2) Hvor lang må en meta-description være?

http://densynligemand.dk/ikke-160-tegn-description/

Casper:

5) Dette gøres ved at tilføje en tekst til en billede ikke, samt at billederne har et passende navn og ikke bare hedder AN35425 for i stedet at hedde: billig_aluminiumstape?

http://en.wikipedia.org/wiki/Alt_attribute#Example

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 05:45

Hej Casper

Til lykke med din nye hjemmeside.

Din hjemmeside ser teknisk ud og rammer dermed din målgruppe fint.

Hvis du laver en appetitvækker med et flot billede af et katelog på forsiden og gemmer alle katelogerne på en anden side, så får du mere plads på forsiden, og det bliver knap så forvirrende.

Hvis du har mulighed for det, kan du overveje, om du vil bruge skarpe hjørner på dine bokse. Det er mere moderne at bruge runde hjørner.

Mvh

Holger

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)