Jeg er nok lige målgruppen for dit produkt, så jeg tager et kig.
For det første, fedt design. Forsiden giver mig lyst til at smutte forbi hende der Jomfru Ane, så det må vel siges at være lykkedes. Derimod syntes jeg det går forfærdeligt langsomt, med at uploade siderne. Jeg klikkede ind for at se en trøje, og den tog 15 sekunder om at hente, og dernæst da jeg klikkede "LÆG I KURV" tog det yderligere 30-40 sekunder, før man kunne gøre noget igen. Dér ville jeg springe fra, det har jeg simpelthen ikke tålmodighed til :-D
Men ellers er det også let at navigere rundt, syntes jeg :)
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
Tak for de hurtige kommentarer, kan se at der er lidt problemer med visningen, må lige undersøge hvor det er at den går gal.
Ang. siden er langsom er jeg da lidt ked af at høre, må have fat i vores hostingselskab og høre hvad der lige sker der, da vi betaler for at det gerne skulle køre godt med loading tid osv.
Som der allerede er blevet nævnt, så loader siden generelt alt for langsomt.
Det er et stort problem, som jeg i hvert fald vil få kigget på med det samme - en del af skylden har alt det "flash", som du bruger mange steder, men jeg tror stadig, at nogle filer eller andet kan pakkes, så det optimerer siden bedre end tilfældet er nu.
Underside http://www.partypimp.dk/kundeservice/ er der ingen under overskrifter på siden h1 og og h2 derved viser du ikke hvilken søgeord du satser til google , desuden gør det teksten mere overskuelig og giver overblik
Husk lidt linje gerne skrift gerne maks 2-4 linjer så kan man lige får overblik det var det jeg ønsket at læse, dog kan teksten læse ved tætskrevet , med det går længere tid og længere tid at skabe overblik og mange mennesker ønsker hurtigt at finde info.
kontakt siden længere op med CVR nummer og gerne telefon nummer også på siden det skaber troværdighed
Giv alle billeder titler og tags derved findes de i google billedet søgning
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows