Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er SEM tilladt: Ikke tilladt / begrænset

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et hurtigt spørgsmål angående affiliate marketing. Når der på en side står:

Er SEM tilladt: Ikke tilladt / begrænset (brandname ikke tilladt)

Hvad betyder det så helt præcist? Sådan jeg forstår det må man ikke købe annoncer på facebook og adwords hvis det ikke er tilladt, og hvis det er begrænset, må virksomhedens navn ikke indgå i reklamen?

Hvad så hvis man skriver en artikel om virksomheden og deres produkt på en hjemmeside og denne side bliver indexeret af google og kan ses i SERP. Må man så godt til et affiliate link til virksomheden eller hvad menes der med SEM ikke tilladt? 

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 18:06

Det tror jeg gerne, at det Affiliate bureau du er tilknyttet, vil svare på. Send dem en mail, så svarer de dig helt sikkert.

Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:11

Okay, jeg skriver en mail med det samme.

Men det er EuroAds, så hvis der er nogen der har erfaringer med ovenstående, må de gerne sige til :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:16

Lige præcis mine erfaringer med Euroads siger at det er bedst at sende dem en mail.

Deres SEM regler er ikke 100 % defineret, selvom jeg har prøvet at få dem til at gøre det flere gange. Så for at være på den sikre side, så anbefaler jeg, at du sender dem en mail :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)