Kære Aminoer
Jeg søger en investor til en møbelvirksomhed, der sælger alt til hjemmet indenfor home accesories, fra vaser og spejle, til sofaer, stole, lamper osv. i "design" altså i unikt og innovativt design. Produkterne er med tanken, at alle skal have råd til moderne hjem. Produkterne sælges til fornuftige priser så alle har råd til et moderne hjem med designer varer. Konceptet er unikt og virksomheden vil være den første af sin slags i Danmark med produkterne!
Jeg har i weekenden fået aftalen hjem, da jeg var i udlandet og har nu mulighed for at købe varer hos dem - De har utroligt mange henvendelser fra Danmark på deres varer, men INGEN sælger dem. Så vi er absolut den første på markedet i Danmark! Virksomheden har mange tusinde varer (mener det over 10.000 forskellige produkter) så der rig mulighed for udvidelse af sortimentet. Jeg har et stort katalog med varer, samt prisliste osv. Der kommer over 1000 nye varer hvert år, og vi har også mulighed for at udvide til det norske og svenske marked (har jeg talt med dem om)
Denne virksomhed har virkelig store muligheder for succes! ILVA køber bla. nogle af deres varer hos dem, men meget begrænset.
Investeres der 1,5 millioner, bliver det til egen forretning med alle deres varer, samt de hjælper med indretning, og vi får bedre priser. Bliver beløbet mindre, bliver det udelukkende online shop hvilket også har stor succes i andre lande. Jeg laver selv online butikken, da jeg allerede har domæne, templates osv. Jo mere der investeres, desto flere varer får vi hjem. Jeg kræver INGEN løn i starten, da jeg i forvejen ejer flere online butikker. Så hele investeringen vil gå til varer, så din risiko er minimal, da pengene vil ligge i varer til indkøbspriser.
Referancer har jeg bla. danmarks største online shop med brudekjoler. Den første online butik med udelukkende fashion varer til hunde, tasker, jakker osv. En butik der sælger styling til biler, samt elektronisk udstyr til biler.
Når butikken er sat igang, fokuserer jeg KUN på denne butik, da jeg af erfaring med markedet kan se den store succes netop denne virksomhed vil have!
Jeg glæder mig til at høre fra jer :-) |
Investor søges til møbel virksomhed
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)