Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et eller andet at gå i krig med.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er,

Kort om mig selv:

24 år, bor på vesterbro/frb. c. - læser jura & økonomi på CBS og arbejder 10-15 timer om ugen på et advokat kontor (møder i fogedretten, udtager stævning etc.).

Da jeg kun arbejder 10-15 timer om ugen, og sjældent møder til forelæsning (læser hjemmefra) og da jeg meget gerne vil have noget erfaring indenfor iværksætter miljøet, og i det hele taget er super geil på at prøve noget nyt, vil jeg høre om der ikke er nogen der kunne bruge sådan en som jeg til noget?

Jeg er stort set fresh på det mest - nye projekter, ideer, osv. Så længe jeg ikke skal invisterer andet end tid og brainpower ;-) og så længe det ikke er;

- Tlf. sælger

- Herbal life (og ligende)

- Alt der hedder pyramide

Hvis du/i skal bruge mere info vedr. mig, så spørg i bare løs.

Håber at høre fra jer.

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:30

Hej Pelle.

Er du interesseret i noget freelancearbejde indenfor direkte salg (ikke pr. telefon)?

Vi arbejder indenfor internet, sport, fritid og kultur.

Ring evt. på 3117 5695

Venligst
Michael Lars Olsen

Fra København
Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 14:10

Hej mlolp

Kan du forklare i korte træk hvad det går ud på...evt. en hjemmeside?

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:21

Hej Pelle,

Vi søger personer, som gerne vil gøre en forskel for sport, fritid og kultur livet i Danmark og som på eget initiativ har den fornødne energi og selvantændelse til opsøgende salg i sit lokalområde.

Arbejdet består i at finde sponsorer, der er interesserede i at støtte et mere aktivt liv indenfor sport, fritid og kultur området.

Disse sponsorer findes lige fra den ny opstartede virksomhed, den lokale grønthandel til større virksomheder.

Alle sponsorer tilbydes stor eksponering af deres virksomhed for et minimalt sponsorat.

Venligst

MLO

Fra København
Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 10:31

Hey mlolp,

Tak for tilbudet, men jeg takker respektfuldt nej tak. Salg har ikke den store interesse.

Men held og lykke med det.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:35

Hej Pelle,

Jeg har masser af idéer til nye ting man kunne kaste sig over - men hvilke idéer har du selv?
Har du et eller andet forretningsområde, som du synes kunne være interessant at arbejde med?

Send mig en mail (martin@danskfestmusik.dk) og fortæl mig, hvilke områder du kunne være interesseret i at arbejde med og hvor din force ligger (salg, administration, webdesign og lign).
Så kan det da være, at vi kan finde et eller andet og starte op.

Martin 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 22:05

Hej Pelle

Et velment råd fra en "gammel" mand:

Du har et fritids job der tager 10-15 timer om ugen, det er rigeligt.

Brug resten af din "arbejds" tid på studiet, deltag i flere forelæsninger og bliv dygtig istedet for kun lige at hutle dig igennem med selvstudier hjemmefra. Med en godt gennemført Jura og Økonomi uddannelse vil mange døre stå åbne for dig og hvadenten du vælger at blive iværksætter eller tage ansættelse vil du aldrig fortryde den tid du har brugt på at dygtiggøre dig indenfor de fag.

Skulle du have lidt tid tilovers så husk der også skal være plads til venner, sport, damer/kæreste og ikke mindst søvn.

Fra København
Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 08:57

Tak for rådet :-) Det er taget til eftertanke.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)