Hejsa Så er mine foredrag om overvægt/coaching ved, at være klar til at skyde igang. Jeg afholder dem således: 2 april Odense 3 april Aalborg 4 april Esbjerg 10 april Århus 11 april Herning 12 april fredericia 18 april København I den forbindelse vil jeg gerne have hængt plakater op indendørs i overstående byer. Mit spørgsmål er: I hvilke byer skal jeg hyrer et bestemt firma til at gøre det? For, at sikre mig at de ikke bliver pillet ned efter 2 sek. Nogen der har links/adresser til disse? |
Plakater
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Plakatmafiaen |
jeg bruger ikke plakater med, har gjort det tidligere og oplevet nøjagtig det du frygter, at blive overklistret. Jeg ville henvende mig til foreninger og institutioner, hvor der kommer dit klientel, ringe til dem, have en samtale og sende materiale og beder dem at hænge plakater op for dig. Hvis det gøres godt, så har du allerede nogen der kommer til dit foredrag og de laver også mundlig reklamer for dig, tager deres venner med eller foreningens medlemmer. Det lyder lidt tidskrævende, hvad det også er. Dog tvivler jeg på, at en plakat alene, der måske hænger kun en halv dag, fanger folks opmærksomhed. Jeg er i øjeblikket på en kunstmesse i København i Falkoner Centret. Dem der organiserer messen har brugt en formue for at reklamere med plakater og banner på busserne og delt flyer ud ved S-tog stationerne. Og alligevel kommer der ikke overvældende mange mennesker. Der spiller mange faktorer ind: TIMING er vist den vigtigste. Hvis der er for mange aktiviteter lige denne dag, så kan du have en nok så spændende fordrag...TV er nok en meget effektiv reklame mulighed. Dog du har dine plakater nu, som du har lagt penge i og de skal skydes af, klart. Hvad med SKOLER, der snakkes en del om overvægttige børn, ungdomsklubber, store virksomheder som Novo Nordisk, alle dem der har en god HR-afdeling, der virkelig er interesseret i at deres medarbejder har det godt. I denne researchfase finder måske nye samarbejdspartnere.... :-) mvh ettenna |
Hej AFL Tusind tak for det super gode indlæg.... Min plan med plakater og brochure er: -Bruge mit netværk til at få hængt plakater op indendørs (cafeer, biblioteker, dagligvarebutikker osv.) -Brochure til fitnesscentre, og ellers hvor overvægtige mødes, fx vægtkonsulenterne. Jeg tager jo ikke deres kunder men motivere derimod for, at handle på problemet. -Brochure, plakater hos læger, skoler m.m. Det er et kæmpe arbejde men tror jeg bliver dækket godt ind på den måde. |
Ja, metoden ligger nemlig i at have kontakt til og aftale med det sted, hvor reklamen skal hænge. Du nævner jo selv, at det er reklamer, som skal hænge indendørs. Jeg mener dog også, at du er ret sent ude, når du holder dine arrangementer allerede i april. Der skal virkelig arbejdes for at nå det hele! Har du erfaringer fra tidligere, eller er det første gang du skal reklamere for dine arrangementer? Hvem har du i dit netværk, som kan hjælpe dig? Kender du nogen, som har 1. hånds kontakt til de steder du nævner? Hvor mange deltagere håber du på til hvert arrangement? Skal der være tilmelding først? Koster det noget at møde op? |
Plakaterne skal op ca. 3 uger før afholdelse, så jeg vil bestemt ikke mene at jeg er sent ude :) Alt andet er der styr på, dog vil jeg ikke hænge plakater op hvor der er et firma der "sidder" på stedet. Jeg har fået kontakt til virksomheden der hænger plakater op i KBH. Så er spørgsmålet bare om det går i de andre storbyer som fx Århus, eller om de bliver pillet ned |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)