Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på min webshop

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev umiddelbart meget glad for at endelig en Dansk webshop tag Paypal og så har noge fede vare. Jeg bruger tit paypal og nu kan jeg endelig på dansk ! :)

Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Coverlovers.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det aktive link. jeg ved godt at det muligvis er et dumt spørgsmål, men hvad skal man gøre for at få sin hjemmeside på toppen af google søgemaskinen (eller i hvertfald blandt de øverste?

Anders Pedersen

Cravers.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvor godt du har forklaret webmaster at siden skal godt indekseret i google

De fleste webmaster ved udmærket at flash hjemmesider at de er nærmeste umuligt at søgeord optimere til google , så det må være en ny hjemmeside der står øverste på ønske listen hos dig nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har stor indflydelse på SEO. Du har jo kun én brugbar URL, og her skal alt søgeoptimeringen foregå.

Mht. adwords, vil jeg tro du også kommer i store problemer. Du har jo svært ved at lede brugerne hen til netop det produkt de søger efter, og du kommer givetvis til at betale meget for annoncerne, da qualityscoren bl.a. ser på din landingpage, og dennes indhold.

At lave et website i fuld flash, er lidt som at skyde sig selv i foden, inden et marathon. Det bliver rigtig svært at komme i mål. Skal det endelig være et fuldt flashbaseret site, skal det være fordi at du gør brug at funktioner der ikke er mulige med alm. HTML, CSS og JavaScript, og det ser jeg ikke på din side.


Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Coverlovers.dk Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg kan forstå, har jeg stillet mig selv i en svær situation ved at bruge ren flashbaseret hjemmeside. Er der en nem løsning til at man kan finde min hjemmeside, uden at skulle til at lave en HEL ny hjemmeside. Jeg råder nemlig ikke over nogen specielle programmeringsevner, eller noget stort budget...

Anders Pedersen

Cravers.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Anderssmidt:
Det er mit første business projekt nogensinde, så kunne godt tænke mig at få lidt respons på hvad der er godt ved den og hvad jeg skal lave om/tilføje.

At lave en side til iPad og iPhone brugere i Flash, er nok noget af det tåbeligste jeg kan komme på, eftersom de ikke rigtig kan besøge den fra deres enheder. 

De kan selvfølgelig bruge computeren, men du risikerer at fratage dig selv noget salg, hvis de kun sidder med denne enhed, og kommer i tanke om, at de godt lige vil købe et cover. Dér vil der være andre der løber med salget.

Derudover kunne jeg godt tænke mig, at man kunne se varerne i lidt større billeder.

Og så synes jeg du skulle overveje at vise lidt flere pr. side, så man ikke skal fedte frem og tilbage. Det vil øge overblikket.

Og til sidst, tror jeg du mangler en del i dine forretningsbetingelser. Bl.a. fortrydelses retten.

Men du har nogle lækre covers :o)

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en PM til dig Smile

Lille dansk linkkatalog | Tilføje dit link her Big Smile

Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk synes jeg det er ret godt gået ;-) Flot første webshop med masser af fede covers - held og lykke med det. Det skal nok gå med alle de gode råd du får her på Amino.dk.

Jeg bliver helt sikkert din første kunde :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Anderssmidt:

Tak for det aktive link. jeg ved godt at det muligvis er et dumt spørgsmål, men hvad skal man gøre for at få sin hjemmeside på toppen af google søgemaskinen (eller i hvertfald blandt de øverste?

Ny hjemmesiden grundet flash hjemmeside

Ny webshop ville jeg nok lave i en af disse her : Magento , Drupal  OsCommerce , Prestashop og dandomain webshop

Efterfølgende lave dette her

Få en masse links til hjemmesiden

Lave unikke produkt beskrivelser

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)