Er da nogle af jer der ved om Sennheiser PMX 680 Sports passer til en Ipod Shuffle, jeg søger helst noget som er behagelig at løbe i.
Lyden er ikke så vigtig for mig - det vigtige for mig er at den god at løbe i og den ikke glider ud hele tiden :-).
Sennheiser PMX-680 Sports har et normalt 3,5 mm mini jack, og sidder i hvert fald super godt på mit hoved Og lyden er bestemt ikke slem, men det er jo kun et plus.
Det eneste du skal være opmærksom på er at det jo ikke er in-ear.
Et lille citat fra fpn:
Sennheiser gør alt rigtigt med sine Adidas-mærkede sportspropper. Det er så bare synd, at lyden er en smule kedelig.
Takket være alle mulighederne for at justere pasformen, sidder de både behagelig og sikkert i øret. Rent objektivt er lyden den bedste, når vi sammenligner med alle de testede ørepropper. Men eftersom de ikke kan puttes ind i øregangen og ikke sidder tæt ind til øret, bliver bassen lidt svag. Det lyder derfor lidt for kedeligt til træningsformål. Det kan vi imidlertid tilgive, da dette er de mest komplette propper med både volumenkontrol og beskyttelse mod fugtighed. Skal man have propper i øret, når man jogger, er det disse man skal have.
Er da nogle af jer der ved om Sennheiser PMX 680 Sports passer til en Ipod Shuffle, jeg søger helst noget som er behagelig at løbe i.
Lyden er ikke så vigtig for mig - det vigtige for mig er at den god at løbe i og den ikke glider ud hele tiden :-).
Sennheiser PMX-680 Sports har et normalt 3,5 mm mini jack, og sidder i hvert fald super godt på mit hoved Og lyden er bestemt ikke slem, men det er jo kun et plus.
Det eneste du skal være opmærksom på er at det jo ikke er in-ear.
Et lille citat fra fpn:
Sennheiser gør alt rigtigt med sine Adidas-mærkede sportspropper. Det er så bare synd, at lyden er en smule kedelig.
Takket være alle mulighederne for at justere pasformen, sidder de både behagelig og sikkert i øret. Rent objektivt er lyden den bedste, når vi sammenligner med alle de testede ørepropper. Men eftersom de ikke kan puttes ind i øregangen og ikke sidder tæt ind til øret, bliver bassen lidt svag. Det lyder derfor lidt for kedeligt til træningsformål. Det kan vi imidlertid tilgive, da dette er de mest komplette propper med både volumenkontrol og beskyttelse mod fugtighed. Skal man have propper i øret, når man jogger, er det disse man skal have.
De er forholdsvis nye på markedet, og indtil videre er de blevet godt modtaget blandt vores kunder.
Mvh Jacob
De ser godt nok smarte ud, og Jabra, laver jo normalt nogle gode produkter. Men specielt Jabra Active har jeg hørt meget dårligt om, ved ikke om det samme gælder Jabra Chill, men der skulle vidst være store problemer med at folk ikke er tilfredse med ørepropperne, som enten gnaver, ikke kan komme ind i øret eller falder ud hele tiden.
Hvis du vil teste Chill, så har jeg den på lager og kan sende den til dig - med fuld ret til returnering.
mvh Jacob
Tak for tilbuddet, men skal lige undersøge om min normale leverandør af elektronik har dem, i så fald kan jeg teste dem gratis, og slipper for fragten.
Først og fremmest, lækker artikel Du kommer godt rundt om emnet, holder det kort, og beskriver det på en super måde. Thumbs up for det.
Disse Sony MD, siger mig ikke lige noget, er det almindelige in-ear eller fra Sony's "active" serie? For i dag hedder Sony's høretelefoner da MDR? Men jeg kan selvfølgelig være glemsom. Men hvis det er nogle af de her "active" høretelefoner, ved du så noget om hvordan de er i forhold til Sony's MDR-AS50G? For dem har jeg da kun dårlige erfaringer med.
Med venlig hilsen
Johnny Rosenkjær
Jeg må desværre, være dig svar skyldig, iforhold til ifht. Sony's MDR-AS50G, dem kender jeg ikke noget til. Mine var ganske rigtigt fra MDR serien, og ikke MD, og dem var jeg rigtig glade for. Men som sagt, husk at læse anmeldelser, for selv indenfor samme serie, kan der nemt findes noget bras :-)