Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Går rundt med en god idé

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Som overskriften siger har jeg længe gået rundt med en ide om at lave en hjemmeside.

Men sagen er den at jeg slet ikke har forstand på at lave sådan en. Muligvis, hvis det bare

skal være en almindelig hjemmeside. Men tror det projekt jeg skal igang med nok er alt for indviklet.

Så mit ? er om hvordan jeg kan være sikker på at vedkommende/firma jeg går til ikke "stjæler" min ide.

Hvad kan jeg gøre?

Hvad sikkerhed har jeg?

Mvh

F1

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

F1:
Så mit ? er om hvordan jeg kan være sikker på at vedkommende/firma jeg går til ikke "stjæler" min ide.

Det kan du ikke. Så simpelt er det :o)

Du kan selvfølgelig gøre lidt for at forhindre det. Først og fremmest kan du få underskrevet en "NDA" (non-disclosure agreements, eller fortrolighedsaftale). Jeg mener der ligger en standard her på Amino et sted.

Men den forhindrer ikke ret meget, ud over at den kan give dig nogle juridiske muligheder, hvis det skulle ske, at de løber med ideen.

Det næste er, at finde nogen som du kan stole på. Og det ved du ikke, før de har taget røven på dig, med mindre det er nogen der har noget at miste, hvis det kommer frem at de løber med ideer.

Men du skal jo tage en chance hvis du ikke kan udføre ideen selv. Så det vigtigste er nok bare, at tænke dig om, inden du bare kaster ideen efter den første der melder sig :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :)

Hvordan kommer jeg så igang med at finde den som skal lave det og hvem skal lave det?

Hvad skal jeg tage højde for osv.?

Siden skal ik være meget grafisk men skal bare være rigtig funktionel og let at bruge.

Synes det er lidt svært at komme igang med når man ik har den store indsigt i den verden.

Virker ik så nemt som at gå ned til en skrædder og få syet et jakkesæt.

Er ellers igang med at skrive forskellige ide op til side opsætning m.m. og hvordan det

hele skal fungere.

 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt find en som kan lave sådanne sider og så evt gå i partnerskab med ham ;-) 

Men jeg syntes du skal ligge din ide på hylden et års tid og så bruge det år på at læse og høre alle de podcast du kan. tror mig, du er meget bedre rustet hvis du for læst din ting. Og Husk en god ide er måske de 20 % de sidste 80 er det hård arbejde. Men Gi den gas ;-)

 

De bedste Hilsner 

 

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det var også en mulighed :)

Men tør ik vente så lang tid, for hvis der så er en der laver sådan en side.Så

er der ingen ide i at lave den. Der vil kun være brug for en af de sider.

Men helt sikkert jeg skal da ha læst omkring det. :)

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

mick:

Evt find en som kan lave sådanne sider og så evt gå i partnerskab med ham ;-) 

Men jeg syntes du skal ligge din ide på hylden et års tid og så bruge det år på at læse og høre alle de podcast du kan. tror mig, du er meget bedre rustet hvis du for læst din ting. Og Husk en god ide er måske de 20 % de sidste 80 er det hård arbejde. Men Gi den gas ;-)

 

De bedste Hilsner 

 

Mick

 

Hvis man virkelig brænder for sin Ide er det ikke meget motiverende at ligge den på hylden i et år. :) Der har man højst sandsynligvis mistet sin energi og ide omkring projektet.

 

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det forresten noget du vil lave i Danmark? Altså Dansk eller udenlansk side og målgruppe?

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

jojo det kan jeg sådan set godt forstå, Men det er altid godt at de basale på plads, mener bare, hvad skal man med verdens bedste ide hvis man ikke er i stand til at kunne lave den 100 % Forstå mig ret ;-) 

 

Men prøv at finde du kan gå i partnerskab med. Evt kunne i være 3 dig med ideen, en der kan lave den og evt der har pengene ;-) 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg kan godt hjælpe dig med og lave din hjemmeside Smile

Hilsen Korn

Lille dansk linkkatalog | Tilføje dit link her Big Smile

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Korn- Kan du skræddersy et custom CMS fra bunden?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)