Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er jeg også med på QR bølgen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

qrcode

Tænd din QR scanner og se hvor den føre henSmile

Hvis du har en Iphone men ikke kender til det der QR noget så registrere dig i App store og download en gratis QR scanner, når du så har iconet på din Iphone åbner du den og den tænder selv for dit kamera, herefter holder du telefonen hen foran QR koden som ville du tage et billed og uden du gør noget tager telefonen selv et billede af QR koden og du ryger direkte til den URL som koden henviser til. Smart.

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:31

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 21:57
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:23

Træls at min iPhone 2G ikke kan få lov til at downloade app, ville så gerne havde set hvor det link førte hen! :D

Så må jeg komme igen om et ½ år når jeg har fået min iPhone 5! :P

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Skrevet kl. 08:39

Hej Kevin, det bliver jeg næsten ked af at høre men det får mig også til at se den anden side af effekten med QR koder nemlig nysgerrigheds effekten, bare det at du viser en QR kode gør jo at folk får lyst til og næsten ikke kan lade vær med at følge koden bare fordi de er nysgerrige.

Jeg gør det jo også selv når jeg ser en QR kode i avisen eller andre steder så skal jeg lige scanne den kun for at se hvor den føre hen og hvad de har fundet på.

Når denne tråde har været oppe et par dage så går jeg i min analytics og så kan jeg se nåjagtig hvor mange der har adgang til QR scanner og bruger den. Linket henviser til min første rigtige hjemmeside som jeg har lavet og handler om mercedesbiler.

Tråden er postet i affiliate fordi jeg skal have noget reklamer på på et tidspunkt når jeg har fundet ud af hvordan jeg gør, og første gang jeg lagde et link her på amino fik jeg 138 besøg over 2 dage derefter gik besøgstallet igen ned på...0 så det var nemt at se hvor de kom fra.

Men jeg kunne også se i analytics at der er næsten lige mange der bruger IE7, Firefox og Chrome så det er vigtigt at ens side vises perfekt i disse 3 browsere.

Mvh. Jens

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 13:55

Ser rigtigt godt ud Jens!

Linket virker fint, og siden loader okay hurtigt. Dog ville det have mere optimalt hvis at du sendte brugeren hen til en mobil optimeret side istedet :-)

Jeg anvender selv QR-koder på flere af mine portaler, senest på min nye online huskeliste til rejsen, hvor brugeren scanner linket, og kommer direkte videre til min mobil optimeret huskeliste. Enkelt og nemt.

Du kan ligeledes finde mere inspiration på min info side om QR koder. Jeg yder rådgiver blandt andet i brugen af disse koder, til en innovativ markedsføring eller anden info.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Skrevet kl. 14:05

Hej Daniel, det er rigtigt, det ville have været federe hvis det var en mobil side og jeg sad også og rodede med det igår.

Det er en word press som du kan se og der er faktisk en gratis app til den men den er bedst hvis man kender den side man går ind på da der jo ikke er samme design udtryk på mobilen. Og der er også noget med at man skal være logget på for at bruge det men jeg er ikke så meget inde i det.

Mvh. Jens

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)