Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye tider, nye forandringer: Vi er på rette sted

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Aldrig har det været mere aktuelt at tænke i nye baner - aldrig har det været mere aktuelt at tænke fremad, at skabe sin egen destination - finde det "køretøj" der kan tage en derhen man gerne vil - fremfor at lægge ens skæbne i hænderne på andre. Nye tider hvor tingene ikke er så lige til - som de var igår....

Denne inspirerende video indeholder en lang række citater - som er med til at styrke DIN tillid til at du har tænkt rigtigt - at du har tænkt "nye tider - nye muligheder - andre muligheder"...

Let´s connect and meetup:

Lasse Burholt på Facebook

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 08:36

Hej Lasse

Du har da ret i din betrragtning. Dog synes jeg, at nu, hvor situationen omkring det økonomiske "sikkerhedsnet" tilspidser sig en smule på mange måder, burde man har tænkt den tankegang på et tidligere tidspunkt, nemlig der, hvor alt gik i bedste velgående og man har haft tid og overskud til at tænke i andre baner og hvor man har haft tid til at vente på resultater. Ingen træer vokser ind i himlen og efter hver regnvejrsdag kommer der en solskinsdag.

Dog vil jeg sige, at det aldrig er for sent til at tænke i nye baner, men mangt og meget kunne har været bedre, hvis man havde tænkt lidt fremsynet.

Mvh.

Michael

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:23

Michael Dullweber:
Dog vil jeg sige, at det aldrig er for sent til at tænke i nye baner, men mangt og meget kunne har været bedre, hvis man havde tænkt lidt fremsyne

Meget apropos: artikel fra Berlingske - under emnet vi er det land i verden hvor flest forlader arbejdsmarkedet fordi vi er psykisk nedslidte... 

Mvh.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 14:44

Ja, og hvis vi bså spørger, hvor ansvaret skal placeres, er vi tilbage i udgangspunktet på din artikel.

Mvh.

Michael

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:08

Markedsprognoser

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:19

Bare en af de video'er jeg syntes giver et "hjælpende" svar.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så lige denne fra en af mine Fjæsbog-venner... den er lidt la-la, men synes nu alligevel ordspillet er meget skægt....

‎97% of people work a J.O.B = (Just Over Broke)

All of them want a M.B.A. = (Massive Bank Account)

They are clueless on how to creating wealth and be R.I.C.H = (Residual Income Creates Happiness)

Continuously surrounding themselves with H.A.T.E.R.S = (Having Anger Towards Everyone Reaching Success)

....and then wonder why they are P.O.O.R = (Passing Over Opportunity Repeatedly...)

God Onsdag ;-)

Lets connect @ Facebook

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)