Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guldnummer til salg: 22 22 22 22

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 10:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et Aps ved navnet 3000.dk - og har telefonnummeret 7027 3000 og fax nummer 7027 3001.

Ikke at det direkte har givet noget, men det er med til at skabe en illutuion om at det er en virksomhed, hvor der går en rød trød igennem.

Så nummeret 22 22 22 22 kan sagtens være mere end en mill. værd for den rigtige virksomhed, hvis det bruges i reklame kampagner.

Hilsen

Peter Lauge

Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Staudal:

IOOS Internet ApS:

Det skal nok blive solgt. Det er stadigvæk et relativt lille beløb for en stor virksomhed f.eks. det er et godt nummer i forbindelse med markedsføring i TV/Radio. Spørgsmålet er bare om det er så meget bedre end et yx xx xx xx nummer f.eks. 

Jeg fatter slet ikke at folk gider at give sådanne priser, endsige overpriser i det hele taget, for telefonnumre, som jo er det forrige årtusindes kontakt bastion.

 

Der er jo ingen der, f.eks. hvis de skal bruge en VVS mand, lige husker at de 4 uger tidligere hørte en radioreklame om en VVS mand med telefonnummeret xx xx xx xx, nej vel, så er det væsentligt nemmere at huske Pløresødallejren's VVS raket fra Basseby som man så efterfølgende googler, som vi jo allesammen alligevel ville gøre førend vi overhovedet ville overveje at løfte telefonrøret, hvadenten vi kunne huske telefonnummeret til f.eks Leasy eller ej, så skal hjemmesiden selvfølgelig checkes ud først.  Vi er allesammen mere eller mindre efterhånden gået hen og blevet keybord'omaner, alt skal googles. Og er man så endeligt havnet på hjemmesiden, så betyder telefonnummeret's genkendelighed altså ikke det helt store.

Så i min verden er latterligt ekstremt dyre telefonnumre et spild af surt tjente overbeskattede penge, de giver ikke det afkast man ville forvente, når nu computeren alligevel har taget over.

Selvfølgelig er det da meget sjovt med et telefonnummer man kan huske, men alle numre man bruger jævnligt er jo alligevel på speeddial eller på mobilens simkort.

Så et nyt telefonnummer til 200.000 kr.??? Nej, ellers tak...

 

 

 

Kunne ikke være mere enig..

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Lauge:

Jeg har et Aps ved navnet 3000.dk - og har telefonnummeret 7027 3000 og fax nummer 7027 3001.

Ikke at det direkte har givet noget, men det er med til at skabe en illutuion om at det er en virksomhed, hvor der går en rød trød igennem.

Så nummeret 22 22 22 22 kan sagtens være mere end en mill. værd for den rigtige virksomhed, hvis det bruges i reklame kampagner.

Hilsen

Peter Lauge
Webudvikler 

Hvis man nu havde en virksomhed der hed noget med "Total XXX" - så kunne det være et total godt nummer.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 11:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig lækkert nummer. Tror også man bare må vente lidt, og så kommer der helt klart et lækkert bud for en evt. stor virksomhed.

 

Hilsen
Kenneth vinduespudser Popp 

K

Tilmeldt 3. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Casper

Har et nr. til salg - 44 22 22 22 - har du en ide til hvor jeg kan sælge det bedst muligt?

mvh
Loller
Side 3 ud af 3 (25 indlæg)